ˆ

Starostwo Powiatowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Biuro Starosty (BS)

Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:43:38 przez Tomasz Melonek

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dyrektor: Czesław Toczyński
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 101, 109, 111 (I piętro)
 
Telefon kontaktowy:
95 742-84-21
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
 

Akapit nr 2 - brak tytułu

 
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
  • obsługa Zarządu Powiatu
  • prowadzenie zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty
  • opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym; udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Zarządu, Starosty i wydziałów
  • udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawartych przez powiat, opiniowanie projektów tych umów i porozumień
  • wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądem w sprawach dotyczących działania Zarządu oraz powiatowych jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej (w sprawach przekraczających zakres pełnomocnictw udzielonych tym jednostkom)
  • wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Starostwa oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności postępowania egzekucyjnego
  • udostępnianie obywatelom uchwał, projektów i innych dokumentów wynikających z realizacji zadań publicznych wykonywanych przez Zarząd Powiatu
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz opracowywanie analiz
  • organizowanie przyjmowania interesantów zgłaszających skargi i wnioski, w tym prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków
  • informowanie Zarządu, Starosty i kierowników wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów powiatu
  • prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi staroście
  • nadzorowanie toku przygotowania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu
  • koordynowanie współdziałania powiatowych jednostek organizacyjnych z wydziałami Starostwa
  • koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawionych przez Zarząd
  • rozpatrywanie złożonych petycji i przekazywanie dokumentów i niezbędnych informacji w celu ich zamieszczenia przez Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji na stronie internetowej starostwa
  • windykacja świadczeń pieniężnych w cywilnym postępowaniu egzekucyjnym
  • sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i związków sportowych
  • prowadzenie ewidencji uczniowskich klubów sportowych
  • prowadzenie ewidencji klubów sportowych nieprowadzących działalności gospodarczej
  • prowadzenie ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • sprawowanie nadzoru nad fundacjami.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Olender
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Czesław Toczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-25 14:41:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-25 14:43:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-13 12:55:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2338 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony