Starostwo Powiatowe
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Biuro Starosty (BS)
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:43:38 przez Tomasz Melonek
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dyrektor: Czesław Toczyński
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 101, 109, 111 (I piętro)
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 101, 109, 111 (I piętro)
Telefon kontaktowy:
95 742-84-21
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
95 742-84-21
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
Akapit nr 2 - brak tytułu
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
m.in.
- obsługa Zarządu Powiatu
- prowadzenie zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty
- opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym; udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Zarządu, Starosty i wydziałów
- udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawartych przez powiat, opiniowanie projektów tych umów i porozumień
- wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądem w sprawach dotyczących działania Zarządu oraz powiatowych jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej (w sprawach przekraczających zakres pełnomocnictw udzielonych tym jednostkom)
- wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Starostwa oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności postępowania egzekucyjnego
- udostępnianie obywatelom uchwał, projektów i innych dokumentów wynikających z realizacji zadań publicznych wykonywanych przez Zarząd Powiatu
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz opracowywanie analiz
- organizowanie przyjmowania interesantów zgłaszających skargi i wnioski, w tym prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków
- informowanie Zarządu, Starosty i kierowników wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów powiatu
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi staroście
- nadzorowanie toku przygotowania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu
- koordynowanie współdziałania powiatowych jednostek organizacyjnych z wydziałami Starostwa
- koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawionych przez Zarząd
- rozpatrywanie złożonych petycji i przekazywanie dokumentów i niezbędnych informacji w celu ich zamieszczenia przez Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji na stronie internetowej starostwa
- windykacja świadczeń pieniężnych w cywilnym postępowaniu egzekucyjnym
- sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i związków sportowych
- prowadzenie ewidencji uczniowskich klubów sportowych
- prowadzenie ewidencji klubów sportowych nieprowadzących działalności gospodarczej
- prowadzenie ewidencji stowarzyszeń zwykłych
- sprawowanie nadzoru nad fundacjami.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Międzyrzecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agnieszka Olender |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-03-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Czesław Toczyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-03-25 14:41:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Melonek |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-03-25 14:43:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Melonek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-10-13 12:55:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2338 raz(y) |