Starostwo Powiatowe
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego (ZK)
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:30:51 przez Tomasz Melonek
Akapit nr 1 - brak tytułu
Stanowisko: Michał Kubik
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 123 (I piętro)
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 123 (I piętro)
Telefon kontaktowy:
95 742-84-30; 504-248-937
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
95 742-84-30; 504-248-937
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
Akapit nr 2 - brak tytułu
Zakres spraw i zadań do realizacji:
- zbieranie i analizowanie informacji o zagrożeniach
- opracowanie planu zarządzania kryzysowego
- przygotowywanie propozycji do decyzji starosty w wypadku uruchomienia powiatowego zespołu zarządzania kryzysowego
- opracowywanie i aktualizacja planu obrony cywilnej i planu bezpośredniej ochrony przed powodzią
- koordynowanie zadań obrony cywilnej realizowanych przez powiat i gminy
- prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej w gminach
- współpraca z jednostkami ochrony państwa
- współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych i usuwania ich skutków
- pełnienie funkcji pełnomocnika ds. informacji niejawnych, w tym zapewnianie ochrony dokumentów, w tym dokumentów w postaci elektronicznej, zawierających informacje niejawne; kontrola przestrzegania zasad postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne; opracowywanie, aktualizowanie i nadzorowanie realizacji planu ochrony informacji niejawnych; prowadzenie postępowań sprawdzających w stosunku do osób pracujących na stanowiskach lub wykonujących pracę związaną z dostępem do informacji niejawnych oraz ich szkolenie; wyjaśnianie okoliczności naruszenia procedur w zakresie ochrony informacji niejawnych
- realizacja zadań obronnych, obejmujących przede wszystkim przygotowania związane z ochroną informacji niejawnych i obiegiem dokumentów oraz zabezpieczeniem systemów i sieci informatycznych na stanowisku kierowania Starosty w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji dla powiatowych służb, inspekcji i straży
- realizowanie zadań z zakresu ochrony zabytków na wypadek sytuacji kryzysowych
- organizacja i nadzór nad działalnością komisji kwalifikacyjnej w związku z powszechnym obowiązkiem obrony Rzeczypospolitej Polskiej
- prowadzenie ewidencji oraz spraw wojskowych pracowników Starostwa
- organizowanie i prowadzenie spraw w zakresie natychmiastowego uzupełnienia Sił Zbrojnych w trybie akcji kurierskiej
- organizacja i obsługa techniczno-administracyjna prac Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
- opracowanie i aktualizacja planu przygotowań publicznej i niepublicznej służby zdrowia Powiatu Międzyrzeckiego na potrzeby obronne państwa
- pomoc w uzyskaniu świadczenia stwierdzeniu zgonu osoby zmarłej w sytuacji kryzysowej
Pobierz dane XML Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego (ZK) Drukuj informację Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego (ZK)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Międzyrzecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zarząd Powiatu |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-03-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mirosław Leśny |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-03-25 14:30:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Melonek |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-03-25 14:30:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Melonek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-10-13 13:12:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2306 raz(y) |