ˆ

Starostwo Powiatowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego (ZK)

Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:30:51 przez Tomasz Melonek

Akapit nr 1 - brak tytułu

Stanowisko: Michał Kubik
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 123 (I piętro)
 
Telefon kontaktowy:
95 742-84-30; 504-248-937
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00

Akapit nr 2 - brak tytułu

 
Zakres spraw i zadań do realizacji:
  • zbieranie i analizowanie informacji o zagrożeniach
  • opracowanie planu zarządzania kryzysowego
  • przygotowywanie propozycji do decyzji starosty w wypadku uruchomienia powiatowego zespołu zarządzania kryzysowego
  • opracowywanie i aktualizacja planu obrony cywilnej i planu bezpośredniej ochrony przed powodzią
  • koordynowanie zadań obrony cywilnej realizowanych przez powiat i gminy
  • prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej w gminach
  • współpraca z jednostkami ochrony państwa
  • współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych i usuwania ich skutków
  • pełnienie funkcji pełnomocnika ds. informacji niejawnych, w tym zapewnianie ochrony dokumentów, w tym dokumentów w postaci elektronicznej, zawierających informacje niejawne; kontrola przestrzegania zasad postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne; opracowywanie, aktualizowanie i nadzorowanie realizacji planu ochrony informacji niejawnych; prowadzenie postępowań sprawdzających w stosunku do osób pracujących na stanowiskach lub wykonujących pracę związaną z dostępem do informacji niejawnych oraz ich szkolenie; wyjaśnianie okoliczności naruszenia procedur w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • realizacja zadań obronnych, obejmujących przede wszystkim przygotowania związane z ochroną informacji niejawnych i obiegiem dokumentów oraz zabezpieczeniem systemów i sieci informatycznych na stanowisku kierowania Starosty w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji dla powiatowych służb, inspekcji i straży
  • realizowanie zadań z zakresu ochrony zabytków na wypadek sytuacji kryzysowych
  • organizacja i nadzór nad działalnością komisji kwalifikacyjnej w związku z powszechnym obowiązkiem obrony Rzeczypospolitej Polskiej
  • prowadzenie ewidencji oraz spraw wojskowych pracowników Starostwa
  • organizowanie i prowadzenie spraw w zakresie natychmiastowego uzupełnienia Sił Zbrojnych w trybie akcji kurierskiej
  • organizacja i obsługa techniczno-administracyjna prac Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
  • opracowanie i aktualizacja planu przygotowań publicznej i niepublicznej służby zdrowia Powiatu Międzyrzeckiego na potrzeby obronne państwa
  • pomoc w uzyskaniu świadczenia stwierdzeniu zgonu osoby zmarłej w sytuacji kryzysowej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zarząd Powiatu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mirosław Leśny
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-25 14:30:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-25 14:30:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-13 13:12:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2306 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony