ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacje o Biurze Rady Powiatu (BR)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:43:38 przez Tomasz Melonek

Biuro Rady Powiatu

Kierownik: Stanisław Kozłowski
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 16, 17 (parter)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
  • gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady Powiatu i komisji;
  • przygotowywanie materiałów na posiedzeniu Rady Powiatu i Komisji;
  • protokołowanie obrad Rady Powiatu i posiedzeń komisji;
  • prowadzenie rejestrów uchwał Rady Powiatu, wniosków i opinii komisji, interpelacji i wniosków radnych;
  • przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady Powiatu, wniosków komisji i interpelacji radnych odpowiednim kierownikom komórek organizacyjnych oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem;
  • przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Powiatu;
  • udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego, w tym pomocy prawnej;
  • udostępnianie obywatelom uchwał, protokółów i innych dokumentów wynikających z realizacji zadań publicznych wykonywanych przez Radę Powiatu i jej komisje;
  • prowadzenie zbioru i udostępnianie aktów prawa miejscowego ustanowionych przez organy powiatu;
  • prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi przez radnych;
Telefon kontaktowy:
95 742-84-18
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
« powrót do poprzedniej strony