ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Pozwolenia na budowę - Zmiana warunków pozwolenia na budowęDrukuj informacjęSprawa: Pozwolenia na budowę - Zmiana warunków pozwolenia na budowę

Szczegóły informacji

Pozwolenia na budowę - Zmiana warunków pozwolenia na budowę

Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa

Ogłoszono dnia: 2013-07-25 14:16:31

Termin załatwienia

poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00

Osoba kontaktowa

Damian Prędki

Miejsce załatwienia

Wydział Architektury i Budownictwa, pok. 3, 4, 6, 7a (parter)

Telefon kontaktowy

95 742-84-44, 95 742-84-45, 95 742-84-46

Adres e-mail

Sposób załatwienia

  1. Złożenie wniosku z niezbędnymi załącznikami
  2. Przeprowadzenie postępowania
  3. Wydanie pozwolenia

Miejsce odbioru

Wydział Architektury i Budownictwa

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o zmianę warunków pozwolenia na budowę
  2. Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
  3. Cztery egzemplarze projektu budowlanego zamiennego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi
  4. Oświadczenie projektanta o sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasady wiedzy technicznej, o którym mowa w art. 20 ust. 4 ustawy - Prawo budowlane
  5. Dziennik budowy (do wglądu)
  6. Upoważnienie udzielone osobie pełnomocnika działającego w imieniu inwestora - oryginał lub urzędowo poświadczony odpis
  7. Dowód opłaty skarbowej

Czas realizacji

Maksymalnie do 65 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie decyzji

Opłaty

Opłata skarbowa od czynności administracyjnej zgodnie z częścią III pkt 9 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16.11.2006 (Dz. U. Nr 225, poz. 1635).
Opłaty skarbowe należy uiścić  na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu nr 57 2030 0045 1110 0000 0129 8200 prowadzony przez  Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. O/Międzyrzecz  lub u inkasentów opłaty skarbowej, wyznaczonych na podstawie Uchwały Nr III/30/06 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 28 grudnia 2006 r., będących pracownikami Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu i Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu.

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje odwołanie do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Starosty w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia wszystkim stronom w sprawie.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz.1623, z późn. zm.)
  2. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 grudnia 2006 r. w sprawie dokumentowania zapłaty opłaty skarbowej oraz trybu jej zwrotu (Dz. U. Nr 246, poz. 1804)
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635, z późn. zm.)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Korba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Korba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-25 14:11:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Korba
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-25 14:16:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Korba
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-19 13:14:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5458 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony