ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wnioski i informacje WydzialuDrukuj informacjęSprawa: Wnioski i informacje Wydzialu

Szczegóły informacji

Wnioski i informacje Wydzialu

Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa

Ogłoszono dnia: 2013-07-23 09:14:53

Termin załatwienia

poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00

Osoba kontaktowa

Naczelnik: Damian Prędki (DP); Pracownicy Wydziału: Kalina Guśniowska (KG), Marta Kilian (MK), Angelika Stelmach (SA), Magdalena Laufer (ML)

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, pok. 3, 4, 6, 7a (parter)

Adres e-mail

Sposób załatwienia

Organem administracji architektoniczno-budowlanej pierwszej instancji na terenie Powiatu Międzyrzeckiego (obejmującego gminy: Międzyrzecz, Przytoczna, Pszczew, Bledzew, Trzciel, Skwierzyna) jest Starosta.
  1. Wnioskodawcą może być to osoba fizyczna lub osoba prawna, która zamierza podjąć działalność inwestycyjną. Wnioskodawcą może być także państwowa i samorządowa jednostka organizacyjna oraz organizacja społeczna.
  2. Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie. Do każdego wniosku składanego przez pełnomocnika należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo (notarialnie) poświadczony odpis pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno zawierać dane personalne osoby upoważnionej umożliwiające jej identyfikację i być podpisane przez:
    • wnioskodawcę - gdy inwestorem jest osoba fizyczna,
    • osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wnioskodawcy.
WAŻNE - w przypadku chęci uzyskania informacji dotyczących korespondencji otrzymanej w związku z prowadzoną sprawą w Wydziale AB prosimy o zwrócenie uwagi na skrót znajdujący się w znaku sprawy po symbolu AB..., np. AB..DP - skrót ten oznacza osobę prowadzącą daną sprawę.

Miejsce odbioru

Pokój nr 3 (parter) lub u osoby prowadzącej sprawę

Wymagane Dokumenty

Wzory podań i wniosków są do pobrania w Wydziale Architektury i Budownictwa oraz na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (zakładka "jak załatwić")

Czas realizacji

Wnioskodawca w przypadku braków formalnych wniosku zastaje wezwany do ich usunięcia. Nieusunięcie braków we wniosku wskazanych w wezwaniu w terminie 7 dni od daty doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.
Sprawy wymagające wszczęcia postępowania w oparciu o fakty i dowody znane organowi, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza Wydział, zgodnie z art. 35 § 2 Kpa, załatwione są niezwłocznie.
Do terminu załatwienia sprawy nie zalicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy stron lub z przyczyn niezależnych od organu.
W przypadku wniosków o udostępnienie informacji na podstawie ustaw: prawo ochrony środowiska i o dostępie do informacji publicznej termin załatwienia sprawy wynosi od 14 dni do 2 miesięcy, w zależności od stopnia skomplikowania sprawy.
Wydanie decyzji o pozwoleniu na budową (zgodnie z art. 35 ust.6 ustawy Prawo Budowlane) wynosi 65 dni od dnia złożenia wniosku. Do wymienionego terminu nie wlicza się terminów zawartych w art. 35 ust. 8 wyżej wymienionej ustawy.

Opłaty

Przy przyjmowaniu podań i wniosków pobierane są opłaty skarbowe od czynności administracyjnej zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1546 ze zm.).
Opłaty skarbowe należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu nr 57 2030 0045 1110 0000 0129 8200.

Uwagi

PRACOWNICY WYDZIAŁU
Damian Prędki - (DP) tel. 95 742 84 46, kom. 504 248 402; e-mail: d.predki@powiat-miedzyrzecki.pl
Kalina Guśniowska - (KG) tel. 95 742 84 45, kom. 504 249 931; e-mail: k.gusniowska@powiat-miedzyrzecki.pl
Marta Kilian - (MK) tel. 95 742 84 45, kom. 504 249 553; e-mail: m.kilian@powiat-miedzyrzecki.pl
Angelika Stelmach - (SA) tel. 95 742 84 45, kom. 504 248 552; e-mail: a.stelmach@powiat-miedzyrzecki.pl
Magdalena Laufer - (ML) tel. 95 742 84 44, kom. 504 248 603; e-mail: m.laufer@powiat-miedzyrzecki.pl

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Adamska-Semkło
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kalina Guśniowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-23 09:03:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-23 09:14:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-10 10:31:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
31040 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony