ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Sprawy konsumentówDrukuj informacjęSprawa: Sprawy konsumentów

Szczegóły informacji

Sprawy konsumentów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Ogłoszono dnia: 2013-06-17 15:23:46

Termin załatwienia

wtorek i czwartek 7:00 - 15:00, piątek 13:00 - 17:00

Miejsce załatwienia

Powiatowy Rzecznik Konsumentów, pok. 213 (II piętro)

Telefon kontaktowy

95 742-84-19

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Porady prawne udzielane są telefonicznie, pocztą e-mail lub bezpośrednio w biurze.
Porady polegają na:
  • udzielaniu wszechstronnej informacji na temat przysługujących konsumentom praw i obowiązków
  • interpretacji obowiązujących przepisów prawnych
  • pomocy w redagowaniu pism reklamacyjnych
  • ukierunkowywaniu konsumenta w dochodzeniu roszczeń
  • udostępnianie broszur i literatury fachowej, aktów prawnych oraz orzecznictwa sądowego
Sprawy złożone, z którymi konsument nie jest w stanie poradzić sobie sam, przejmowane są do osobistego prowadzenia przez Rzecznika.

Miejsce odbioru

Powiatowy Rzecznik Konsumentów, pok. 213 (II piętro)

Wymagane Dokumenty

Konsument załącza wszystkie posiadane w sprawie dokumenty (kopie) oraz wniosek o udzielenie pomocy prawnej.

Czas realizacji

Wnioski konsumentów podlegają rozpoznaniu według kolejności ich wpływu, bez zbędnej zwłoki, w czasie wynikającym z możliwości technicznych i organizacyjnych Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów nie ma wpływu na długość okresu dokonywania określonych czynności w związku ze sprawą przez konsumenta, przedsiębiorcę oraz przez inne organy i instytucje w związku ze sprawą.

Opłaty

Nie dotyczy

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony