Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Sprawy konsumentówDrukuj informacjęSprawa: Sprawy konsumentówSzczegóły informacji
Sprawy konsumentów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Ogłoszono dnia: 2013-06-17 15:23:46
Termin załatwienia
wtorek i czwartek 7:00 - 15:00, piątek 13:00 - 17:00
Miejsce załatwienia
Powiatowy Rzecznik Konsumentów, pok. 213 (II piętro)
Telefon kontaktowy
95 742-84-19
Adres e-mail
Błąd!
Sposób załatwienia
Porady prawne udzielane są telefonicznie, pocztą e-mail lub bezpośrednio w biurze.
Porady polegają na:
- udzielaniu wszechstronnej informacji na temat przysługujących konsumentom praw i obowiązków
- interpretacji obowiązujących przepisów prawnych
- pomocy w redagowaniu pism reklamacyjnych
- ukierunkowywaniu konsumenta w dochodzeniu roszczeń
- udostępnianie broszur i literatury fachowej, aktów prawnych oraz orzecznictwa sądowego
Sprawy złożone, z którymi konsument nie jest w stanie poradzić sobie sam, przejmowane są do osobistego prowadzenia przez Rzecznika.
Miejsce odbioru
Powiatowy Rzecznik Konsumentów, pok. 213 (II piętro)
Wymagane Dokumenty
Konsument załącza wszystkie posiadane w sprawie dokumenty (kopie) oraz wniosek o udzielenie pomocy prawnej.
Czas realizacji
Wnioski konsumentów podlegają rozpoznaniu według kolejności ich wpływu, bez zbędnej zwłoki, w czasie wynikającym z możliwości technicznych i organizacyjnych Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów nie ma wpływu na długość okresu dokonywania określonych czynności w związku ze sprawą przez konsumenta, przedsiębiorcę oraz przez inne organy i instytucje w związku ze sprawą.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów nie ma wpływu na długość okresu dokonywania określonych czynności w związku ze sprawą przez konsumenta, przedsiębiorcę oraz przez inne organy i instytucje w związku ze sprawą.
Opłaty
Nie dotyczy