ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Transport drogowy - Zgłaszanie zmian dotyczących uprawnień transportowych (licencje i zezwolenia)Drukuj informacjęSprawa: Transport drogowy - Zgłaszanie zmian dotyczących uprawnień transportowych (licencje i zezwolenia)

Szczegóły informacji

Transport drogowy - Zgłaszanie zmian dotyczących uprawnień transportowych (licencje i zezwolenia)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Komunikacji i Dróg

Ogłoszono dnia: 2013-12-05 09:48:49

Termin załatwienia

poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00

Osoba kontaktowa

Anna Kamińska

Miejsce załatwienia

Wydział Komunikacji i Dróg, pok. 203 (II piętro)

Telefon kontaktowy

95 742-84-37

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Pobranie wniosku z strony internetowej lub w urzędzie i wypełnienie wniosku

Miejsce odbioru

Wydział Komunikacji i Dróg, pok. 203 (II piętro)

Wymagane Dokumenty

Wniosek oraz:
  • wykaz pojazdów (uniwersalny druk na stronie)
  • oświadczenie o zamiarze zatrudnienia kierowców (uniwersalny druk na stronie)
  • inne dokumenty, których dotyczą zgłaszane zmiany: np. certyfikat kompetencji zawodowych osoby zarządzającej transportem, umowa o pracę

Czas realizacji

Ustawowy czas na realizację

Uwagi

Zmiany należy zgłosić do starosty w ciągu 28 dni od dnia ich zaistnienia.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2200, z późn. zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony