ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Pozwolenie zintegrowaneDrukuj informacjęSprawa: Pozwolenie zintegrowane

Szczegóły informacji

Pozwolenie zintegrowane

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2013-04-11 10:47:35

Termin załatwienia

poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00

Osoba kontaktowa

Justyna Adamirowicz

Miejsce załatwienia

Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska, pok. 117 (I piętro)

Telefon kontaktowy

95 742-84-33

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Decyzja administracyjna - pozwolenie zintegrowane

Miejsce odbioru

Listownie lub osobiście przez wnioskodawcę albo jego pełnomocnika w pokoju 117 (I piętro)

Wymagane Dokumenty

  • 2 egzemplarze wniosku - wniosek o uzyskanie pozwolenia powinien spełniać wymagania określone w art. 208, oraz art. 203 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm.)
  • 2 egzemplarze wniosku w wersji elektronicznej - na oddzielnych nośnikach
  • dowód uiszczenia opłaty rejestracyjnej, obliczonej w oparciu o rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia, 4 listopada 2002r. w sprawie wysokości opłat rejestracyjnych (Dz.U. z 2002 r., Nr 190, poz. 1591)
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012, poz. 1282)

Czas realizacji

6 miesięcy (pozwolenie ma objąć instalację po raz pierwszy lub ma objąć instalację po istotnej zmianie)

Opłaty

  • 17 zł - od dokumentów stwierdzających ustanowienie pełnomocnika oraz ich odpisów (wypisów, kopii)
Opłatę skarbową należy wnieść z chwilą złożenia wniosku.
Opłatę skarbową należy uiścić przelewem na rachunek bankowy: Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz konto Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. O/Międzyrzecz 57 2030 0045 1110 0000 0129 8200 lub w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu.
Należy wnieść na rachunek Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej opłatę rejestracyjną, która jest warunkiem rozpatrzenia wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego.
Numer rachunku bankowego NFOŚiGW:
BGK III O/Warszawa 76 1130 1062 0000 0109 9520 0010
Adres NFOŚiGW
ul. Konstruktorska 3a
02-673 Warszawa

Tryb odwoławczy

Stronie przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Starosty Międzyrzeckiego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Uwagi

Elementy składające się na procedurę wydawania pozwolenia zintegrowanego:
  • złożenie wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego (po wniesieniu opłaty rejestracyjnej) oraz ewentualnie wniosku o wyłączenie części danych i informacji z jawności postępowania
  • sprawdzenie formalnej poprawności i kompletności wniosku
  • podanie do publicznej wiadomości informacji o wpłynięciu wniosku oraz o umieszczeniu danych o wniosku w publicznie dostępnym wykazie
  • przesłanie Ministrowi Środowiska kopii wniosku o udzielenie pozwolenia zintegrowanego
  • analiza proponowanych warunków pozwolenia
  • analiza wniosków zgłoszonych przez społeczeństwo
  • uzyskanie opinii innych organów lub instytucji (fakultatywnie)
  • rozprawa administracyjna (fakultatywnie)
  • opracowanie decyzji administracyjnej w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
  • podanie do publicznej wiadomości informacji o umieszczeniu danych o udzieleniu pozwolenia zintegrowanego w publicznie dostępnym wykazie
  • przesłanie Ministrowi Środowiska kopii decyzji o udzieleniu pozwolenia zintegrowanego

Podstawa prawna

Art. 180 i 181 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony