Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa
Data udostępnienia: 2018-10-29
Ogłoszono dnia: 2018-10-29 przez Grażyna Tomaszewska
Termin składania dokumentów: 2018-11-13 11:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2018
Id ogłoszenia: OR.2110.2.2018
Zlecający: Wicestarosta Międzyrzecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o kierunku budowlanym, drogowym lub administracyjnym
- Co najmniej półroczny staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w jednostkach samorządu terytorialnego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej
- Znajomość ustaw o samorządzie powiatowym i o pracownikach samorządowych, przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego
b. Wymagania dodatkowe:
- Biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej
- Komunikatywność w mowie i piśmie
- Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce
- Obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność
- Umiejętność działania w zespole i w sytuacjach stresowych
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Udzielanie interesantom właściwych informacji z zakresu pracy Wydziału lub też wskazanie zainteresowanym właściwego Organu lub Wydziału
- Przygotowywanie wezwań do uzupełnienia wniosków niekompletnych pod względem formalnoprawnym w trybie Kpa
- Podpisywanie na dokumentach dotyczących: pobierania opłat skarbowych, o prawomocności decyzji administracyjnych, potwierdzanie zgodności dokumentów z oryginałem, dokumentów stanowiących załączniki do pism, zaświadczeń i decyzji
- Analiza wniosków wraz z dokumentami dotyczącymi spraw związanych z:- zatwierdzaniem i udzielaniem pozwoleń na budowę,- wykonaniem robót budowlanych oraz budowę w formie zgłoszeń,- zmianą sposobu użytkowania,- wydawaniem zaświadczeń o samodzielności lokali
- Sprawdzanie projektu budowlanego przed wydaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownej decyzji administracyjnej, a w przypadku naruszeń wymagań ustawy Prawo budowlane przygotowanie postanowień o nałożeniu obowiązku usunięcia wskazanych nieprawidłowości określonych terminem ich usunięcia, a po jego bezskutecznym upływie przygotowanie decyzji o odmowie zatwierdzenia projektu i udzieleniu pozwolenia na budowę wraz z procedurą poprzedzającą
- Przeprowadzanie stosownych postępowań wynikających z Kpa
- Przygotowanie projektów decyzji o pozwoleniu na budowę ze zwróceniem szczególnej uwagi na właściwe określenie kategorii obiektu budowlanego oraz nałożenie inspektora nadzoru budowlanego oraz inspektora nadzoru autorskiego na obiekty, które tego wymagają
- Przygotowanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę na innego inwestora
- Analiza wniosku i właściwa kwalifikacja, przygotowanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę w przypadku projektowanych istotnych odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę
- Niezwłoczne załatwianie spraw związanych z zatwierdzeniem projektu budowlanego i udzieleniem pozwolenia na budowę ze szczególnym przestrzeganiem terminu określonego w art. 35 ust. 6 ustawy Prawo budowlane
- Sporządzanie sprawozdawczości oraz określonych informacji w zakresie wykonywanych obowiązków na tym stanowisku
- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi przepisami szczególnymi
- Rejestracja korespondencji (pism, wniosków).14. Codzienny odbiór i przekazywanie dokumentów-korespondencji
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
- odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności
- odpowiedzialność za zabezpieczenie warunków zachowania tajemnicy państwowej i służbowej
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy na stanowisku: parter budynku, zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, praca przy monitorze
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- Curriculum vitae
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych - Dz. U.2018.1000 z późniejszymi zmianami).
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-11-13 11:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
- pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane. Zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w naborze.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.