ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Młodszy referent - podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: niepełny

Ilość etatów: 1/2

Wydział: Biuro Rady Powiatu

Data udostępnienia: 2014-01-07

Ogłoszono dnia: 2014-01-07 przez Grażyna Tomaszewska

Termin składania dokumentów: 2014-01-20 16:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2014

Id ogłoszenia: OR.2110.1.2014

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia administracyjne lub prawnicze, ewentualnie studiowanie na kierunkach prawo lub administracja
  • minimum 6 miesięczny staż (także absolwencki) w administracji samorządowej
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowe
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • dyspozycyjność
b. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw: o samorządzie powiatowym i o pracownikach samorządowych
  • znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel
  • obsługa poczty elektronicznej
  • komunikatywność w mowie i piśmie
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Gromadzenie i przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady Powiatu i komisji stałych.
  2. Sporządzanie protokołów i prowadzenie ich rejestru z posiedzeń Rady Powiatu i komisji stałych.
  3. Prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu oraz rejestru interpelacji i wniosków radnych.
  4. Przekazywanie radnym materiałów niezbędnych do wykonywania przez nich obowiązków radnego.
  5. Opracowywanie i sporządzanie pism zleconych przez Przewodniczącego Rady Powiatu.
  6. Prowadzenie książki korespondencji Biura Rady Powiatu.
  7. Udzielanie radnym pomocy w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków radnego.
  1. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
  2. Archiwizowanie dokumentów Biura Rady Powiatu.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Curriculum vitae.
  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie lub studiowanie na wskazanym kierunku.
  4. Kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
  5. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
  9. z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  10. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska.
  11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Skazanych.
Na CV należy zamieścić obowiązkowo treść: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym naborem - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-01-20 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pok. 106, I piętro) lub
  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl (w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko w Biurze Rady Powiatu”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
« powrót do poprzedniej strony