ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Naczelnik

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji

Data udostępnienia: 2019-01-14

Ogłoszono dnia: 2019-01-14 przez Mirosław Leśny

Termin składania dokumentów: 2019-01-25 11:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2019

Id ogłoszenia: OR.2110.2.2019

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe
  2. co najmniej 5-letni staż pracy
  3. co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim (staż pracy na stanowisku kierowniczym)
  4. posiadanie obywatelstwa polskiego
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  8. nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej
  9. znajomość ustaw: Karta Nauczyciela, Kodeks pracy, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, zagadnień związanych z finansami publicznymi w administracji samorządowej
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej
  2. komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność podejmowania decyzji
  3. umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce
  4. obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność, dokładność
  5. wysoka kultura osobista
  6. umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizacja i kierowanie pracą wydziału
  2. prowadzenie zadań z zakresu edukacji
  3. prowadzenie zadań z zakresu kultury i sportu
  4. prowadzenie zadań w zakresie działalności pożytku publicznego i wolontariatu
  5. prowadzenie zadań w zakresie ochrony zdrowia
  6. prowadzenie zadań z zakresu turystyki
  7. prowadzenie zadań z zakresu promocji
  8. prowadzenie pozostałych zadań z zakresu spraw społecznych
  9. prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem punktu nieodpłatnej pomocy prawnej powierzonego do prowadzenia organizacji pozarządowej, prowadzącej działalność pożytku publicznego
  10. realizowanie zadań związanych z wypłacaniem świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka osiedlających się na terytorium RP
  11. realizowanie zadań z zakresu ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, z wyłączeniem zabytków na wypadek sytuacji kryzysowych. Szczegółowy opis zadań Wydziału zawarty jest w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu w zakładce: Starostwo Powiatowe - Regulaminy - Regulamin Wydziału Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności
  2. odpowiedzialność za zabezpieczenie warunków zachowania tajemnic ustawowo chronionych
  3. odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w obszarze ustalonym zakresem czynności oraz procedurami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój jednoosobowy na parterze budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w urzędzie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej, kończącej się egzaminem. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres do 6 miesięcy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. Curriculum vitae
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  4. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  8. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U.2018.1000 z późniejszymi zmianami)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-01-25 11:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko naczelnika Wydziału Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie wykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
« powrót do poprzedniej strony