ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent - podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Rady Powiatu

Data udostępnienia: 2019-04-17

Ogłoszono dnia: 2019-04-17 przez Grażyna Tomaszewska

Termin składania dokumentów: 2019-05-06 15:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2019

Id ogłoszenia: OR.2110.4.2019

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe
  2. 1 rok stażu pracy (w tym co najmniej 6 miesięcy stażu w administracji publicznej)
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  7. Nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej
  8. Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o pracownikach samorządowych
  9. Znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi: edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, poczty elektronicznej
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Komunikatywność w mowie i piśmie
  2. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce
  3. Obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność
  4. Umiejętność działania w zespole i w sytuacjach stresowych
  5. Uprawnienia archiwisty lub zdobycie w/wym. uprawnień w ciągu 3 miesięcy od dnia zatrudnienia

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Udostępnianie obywatelom uchwał, protokołów i innych dokumentów dotyczących zadań publicznych wykonywanych przez Radę
  2. Gromadzenie i przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady Powiatu i komisji stałych
  3. Sporządzanie protokołów z posiedzeń sesji Rady Powiatu i komisji stałych
  4. Prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu oraz rejestru interpelacji i wniosków radnych
  5. Przekazywanie organom nadzoru uchwał Rady Powiatu
  6. Opracowywanie i sporządzanie pism zleconych przez Przewodniczącego Rady Powiatu
  7. Prowadzenie dziennika korespondencji Biura Rady Powiatu
  8. Udzielanie pomocy radnym w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków
  9. Obsługa urządzeń biurowych: komputera, skanera, niszczarki, faksu, ksero oraz cyfrowego dyktafonu
  10. Obsługa techniczna elektronicznego systemu zarządzania obradami sesji i transmisji z obrad
  11. Organizowanie obiegu dokumentów związanych z interpelacjami, zapytaniami i wnioskami radnych oraz skargami i prośbami obywateli
  12. Podczas urlopu i nieobecności Kierownika Biura wykonuje jego obowiązki szczególne
  13. Archiwizowanie dokumentów Biura Rady Powiatu
  14. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
  15. Wyjazdy służbowe związane z działalnością komisji stałych oraz organizacją spotkań radnych
  16. Prowadzenie archiwum zakładowego
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. Odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności
  2. Odpowiedzialność za zabezpieczenie warunków zachowania tajemnicy państwowej i służbowej
  3. Odpowiedzialność za znajomość i przestrzeganie zasad pracy Biura zawartych w Regulaminie Organizacyjnym Starostwa
  4. Odpowiedzialność za terminowy, zgodny ze statutem powiatu obieg dokumentów Rady Powiatu, przestrzeganie zasad gospodarności i oszczędności w Biurze, rzetelne informowanie przełożonych i radnych o stanie prowadzonych spraw, prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną, rzeczowym wykazem akt i innymi przepisami szczególnymi, ochronę danych osobowych zawartych w dokumentach wpływających do Rady Powiatu i opracowywanych w Biurze
  5. Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: parter budynku, zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, praca przy monitorze.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny
  2. Curriculum vitae
  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy
  5. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-05-06 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od referenta do podinspektora w Biurze Rady Powiatu”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane. Zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w naborze.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony