ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent - podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji

Data udostępnienia: 2019-04-17

Ogłoszono dnia: 2019-04-17 przez Grażyna Tomaszewska

Termin składania dokumentów: 2019-05-06 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2019

Id ogłoszenia: OR.2110.3.2019

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe
  2. Co najmniej 1 rok stażu pracy, w tym co najmniej 6 miesięcy stażu w administracji publicznej
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  7. Nieposzlakowana opinia
  8. Wiedza ogólna na temat Powiatu Międzyrzeckiego
  9. Znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
  • ustawy o samorządzie powiatowym
  • ustawy o działalności pożytku publicznego i jej aktów wykonawczych
  • ustawy o sporcie
  • ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
  • ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
  • ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • RODO
  • dostępie do informacji publicznej
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Dobra znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office (m.in. MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej
  2. Ogólna znajomość polityki regionalnej EU i zasad realizacji programów finansowanych ze środków zewnętrznych
  3. Wiedza i doświadczenie w pracy w dziale public relations (między innymi w prowadzeniu profili społecznościowych organizacji, w szczególności w serwisie Facebook)
  4. Mile widziane posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór, w szczególności znajomość zagadnień z zakresu: tworzenia projektów, przygotowania wniosków o dofinansowanie projektu, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu
  5. Komunikatywność w mowie i piśmie
  6. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce
  7. Obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność, dokładność
  8. Wysoka kultura osobista
  9. Umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów
  10. Prawo jazdy kat. B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Szczegółowy opis zadań Wydziału zawarty jest w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu w zakładce: Starostwo Powiatowe - Regulaminy - Regulamin Wydziału Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji
  2. Koordynacja spraw związanych z rozwojem i promocją powiatu
  3. Opracowanie i rozpowszechnienie materiałów promocyjno – informacyjnych o powiecie
  4. Współpraca przy redagowaniu strony internetowej powiatu oraz Facebooka
  5. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i organizacjami pozarządowymi z terenu powiatu w zakresie pozyskiwania informacji dotyczącej promocji i rozwoju gospodarczego powiatu oraz tworzenia bazy danych
  6. Opracowanie i przekazywanie pisemnych informacji do mediów w zakresie realizowanych przedsięwzięć
  7. Zamawianie i zakup materiałów promocyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego
  8. Prowadzenie spraw związanych z realizacją „Programu Opieki nad Zabytkami Powiatu Międzyrzeckiego”
  9. Współpraca ze Społecznymi Opiekunami Zabytków w Powiecie Międzyrzeckim
  10. Zawiadamianie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wykopalisku lub znalezisku archeologicznym
  11. Umieszczanie na zabytkach nieruchomych odpowiednich znaków lub zapisów
  12. Ustalanie założeń programowo–artystycznych imprez kulturalnych o zasięgu powiatowym oraz nadzorowanie ich organizacji
  13. Prowadzenie spraw z zakresu wymiany kulturalnej
  14. Współdziałanie przy organizacji świąt i innych uroczystości. Imprez artystycznych i rozrywkowych
  15. Organizowanie działalności z zakresu kultury fizycznej
  16. Organizowanie działalności w dziedzinie rekreacji ruchowej oraz tworzenie odpowiednich warunków materialno-technicznych do jej rozwoju, w tym:
    a) popularyzacja walorów rekreacji ruchowej
    b) współorganizowanie zajęć, zawodów i imprez sportowo-rekreacyjnych
    c) szkolenie kadr instruktorów i kierowanie ich do prowadzenia zajęć rekreacyjnych
    d) inspirowanie do tworzenia i udostępniania bazy sportowo-rekreacyjnej.
  17. Załatwianie spraw związanych z organizowaniem imprez masowych
  18. Przygotowanie projektów uchwał wynikających z zakresu obowiązków
  19. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji wydziału w zakresie promocji, turystyki, kultury i kultury fizycznej
  20. Opracowywanie pism i przedstawianie naczelnikowi wydziału do akceptacji
  21. Podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie środków zewnętrznych z zakresu turystyki, sportu, kultury i promocji szczególnie z Unii Europejskiej
  22. Pozyskiwanie donatorów dla powiatowych działań promocyjnych, współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie promocji gospodarczej i turystycznej powiatu
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. Odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności
  2. Odpowiedzialność za zabezpieczenie warunków zachowania tajemnic ustawowo chronionych
  3. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w obszarze ustalonym zakresem czynności oraz procedurami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój na parterze budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej.
 
Psychofizyczne warunki pracy:
a) praca wymagająca także aktywności w terenie i przemieszczania się po obszarze powiatu
b) obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka), telefoniczny i bezpośredni kontakt z komórkami urzędu, innymi instytucjami, wykonawcami, mieszkańcami
c) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, ale również współdziałania w zespole
 
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2018.1260 z późn. zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. Curriculum vitae
  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy
  5. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  6. Oświadczenia o:
  • posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-05-06 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od referenta do podinspektora w Wydziale Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony