ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent - podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Komunikacji i Dróg

Data udostępnienia: 2019-04-17

Ogłoszono dnia: 2019-04-17 przez Grażyna Tomaszewska

Termin składania dokumentów: 2019-05-06 15:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2019

Id ogłoszenia: OR.2110.5.2019

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
  2. Doświadczenie zawodowe: 1 rok stażu pracy, w tym co najmniej 6 miesięczny staż w administracji publicznej
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  7. Nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej
  8. Znajomość ustaw o samorządzie powiatowym i o pracownikach samorządowych, instrukcja kancelaryjna dla organów powiatu, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji - stosowanie egzekucji administracyjnej dla obowiązków o charakterze niepieniężnym pozostających we właściwości starosty w zakresie spraw prowadzonych przez wydział komunikacji, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o ochronie danych osobowych
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (m.in. MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej
  2. Komunikatywność w mowie i piśmie
  3. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce
  4. Obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność
  5. Umiejętność działania w zespole i w sytuacjach stresowych

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie postępowań w sprawie:
    a) wydawania praw jazdy
    b) wydawania międzynarodowych praw jazdy
    c) wydawania pozwoleń na kierowanie tramwajem
    d) skierowania na egzaminy sprawdzające kwalifikacje osób popełniających nagminnie wykroczenia drogowe
    e) skierowania na badania psychologiczne
    f) skierowania na badania lekarskie w przypadku zastrzeżeń dotyczących wymaganej sprawności do kierowania pojazdami i kierujących pojazdami pod wpływem alkoholu lub środka działającego podobnie do alkoholu
    g) zatrzymywania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami
  2. Generowanie i wydawanie profilu kandydata na kierowcę
  3. Dokonywanie w prawach jazdy wpisu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji wstępnej, kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej przyśpieszonej lub ukończenia szkolenia okresowego
  4. Dokonywanie wymiany praw jazdy wydanych za granicą
  5. Wydawanie wtórników praw jazdy lub pozwoleń na kierowanie tramwajami w przypadku zawiadomienia o utracie tych dokumentów, zniszczeniu w stopniu powodującym ich nieczytelność, a także w przypadku zmiany stanu faktycznego wymagającego zmiany danych w nich zawartych
  6. Przyjmowanie od Policji zatrzymanego prawa jazdy
  7. Przyjmowanie zawiadomień o wydaniu postanowienia o zatrzymaniu prawa jazdy przez prokuratora lub sąd
  8. Wydawanie decyzji o przywróceniu kierowcy uprawnień do kierowania pojazdem silnikowym po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego cofnięcie
  9. Wydawanie decyzji o zwrocie kierowcy prawa jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego cofnięcie
  10. Wydawanie decyzji o skierowaniu na kurs reedukacyjny
  11. Wydawanie pozwoleń na kierowanie tramwajem
  12. Wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym
  13. Wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem przewożącym wartości pieniężne
  14. Wysyłanie akt kierowców, zgodnie z nowym miejscem zamieszkania
  15. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających posiadane uprawnienia
  16. Współpraca z policją, prokuraturą i sądami oraz placówkami służby zdrowia w sprawach wydawania, zatrzymywania, cofania i przywracania uprawnień do kierowania pojazdami
  17. Współpraca z Państwową Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. w zakresie przesyłania danych do produkcji dokumentów praw jazdy oraz przygotowywanie i wysyłanie zamówień druków do Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
  18. Prowadzenie rejestrów: zatrzymanych praw jazdy, osób kierujących bez uprawnień, akt kierowców wysyłanych na inny teren i akt kierowców przysłanych z innego terenu
  19. Udzielanie pisemnych informacji dotyczących kierowców na zapytanie kierowane przez uprawnione organy
  20. Bezpośrednia obsługa interesanta z zakresu wydawania uprawnień do kierowania pojazdami oraz rejestracji pojazdów archiwizowanie akt z zakresu zadań całego wydziału
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. Ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie stanowiska pracy. Odpowiada za:
    a) należyte i terminowe wypełnianie swoich obowiązków pracowniczych jak też za szkody powstałe w wyniku zaniedbań obowiązków, należytego nadzoru i właściwej kontroli powierzonego odcinka pracy i mienia
    b) znajomość i realizację regulaminu organizacyjnego urzędu i innych przepisów prawa związanych merytorycznie z funkcjonowaniem urzędu
    c) prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjnąi innymi przepisami szczególnymi
    d) terminowość i merytoryczne załatwianie spraw
  2. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych zawartych w zbiorach danych, które są przedmiotem wykonywanych czynności służbowych na swoim stanowisku pracy, nieuzasadnioną ich modyfikację, zniszczenie, nielegalne ujawnianie lub pozyskiwanie.
  3. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w obszarze ustalonym zakresem czynności oraz procedurami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.
  4. Ponosi odpowiedzialność z tytułu przyjmowania opłat przy użyciu zestawów POS.
  5. Wprowadzanie danych i ich aktualizację na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa – w zakresie zajmowanego stanowiska.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: bezpośredni kontakt z interesantem, zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. Curriculum vitae
  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy
  5. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) do celów związanych z rekrutacją na stanowisko od referenta do podinspektora w Wydziale Komunikacji i Dróg.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-05-06 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od referenta do podinspektora w Wydziale Komunikacji i Dróg”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane. Zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w naborze.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony