ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu MiędzyrzeckiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego

Szczegóły informacji

Wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz

Finansowanie: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Nr UZP: 195322-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-06-07 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-06-07 10:10:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (I piętro)

Ogłoszono dnia: 2013-05-20 przez Paweł Lachowicz

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu , ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 0-95 742-84-10, faks 0-95 742-84-11.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego. 2. Obsługa bankowa obejmuje niżej wymieniony katalog usług podstawowych i dodatkowych: A. Usługi podstawowe: a) otwarcie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych (m.in. rachunków funduszy celowych i specjalnych, rachunków wyodrębnionych), bez prowizji i opłat, b) prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, bez prowizji i opłat, c) likwidacja rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, bez prowizji i opłat, d) realizacja zleceń płatniczych - przelewów na konto w banku obsługującym, bez prowizji i opłat, e) realizacja zleceń płatniczych - przelewów na konto do innego banku, f) przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez posiadacza rachunków jak i osób trzecich bez prowizji i opłat, g) wydawanie książeczek czekowych bez pobierania opłat i prowizji, h) dokonywanie wypłat gotówkowych bez prowizji i opłat, i) potwierdzenie stanów na rachunkach bankowych (wyciąg bankowy) bez prowizji i opłat, j) kasowa obsługa wypłat zasiłków i innych świadczeń dla osób bezrobotnych (dotyczy obsługi bankowej Powiatowego Urzędu Pracy, w tym również filii Powiatowego Urzędu Pracy w Skwierzynie ). Wypłaty gotówkowe świadczeń ze środków Funduszu Pracy dokonywane będą w okresie od 1 do 14 dnia kalendarzowego każdego miesiąca i jednego dnia po tym terminie w godzinach od 8 do 14 w miejscach wyznaczonych przez Wykonawcę. Z zastrzeżeniem dla osób bezrobotnych z terenu gminy Skwierzyna w Skwierzynie, a dla pozostałych w Międzyrzeczu, k) zapewnienie płynnej obsługi kasowej klientów Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu, poprzez prowadzenie punktu kasowego w udostępnionym nieodpłatnie pomieszczeniu, w budynku będącym siedzibą Starostwa; uruchomienie punktu w terminie wskazanym przez zamawiającego (nie wcześniej niż w drugiej połowie roku 2015). Punkt winien być czynny w poniedziałki od godz.8.00 do godziny 15.30 w pozostałe dni tygodnia tj. od wtorku do piątku od godz.7.15 do godziny 14.30.; godziny mogą ulec zmianie na wniosek Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wariantowego rozwiązania obsługi kasowej niż w/w w siedzibie jednostki np. instalacja wpłatomatów, obsługa, koszt zakupu, instalacja, serwis oraz szkolenie na koszt wykonawcy, l) Wykonawca odpowiada za pobraną gotówkę oraz jej transport i konwojowanie z siedziby Zamawiającego do siedziby banku; ubezpieczenie gotówki w punkcie kasowym obciąża Wykonawcę, m) kredyt bankowy w rachunku bieżącym uruchamianym na wniosek Zamawiającego do limitu określonego corocznie w uchwale budżetowej Rady Powiatu z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego. B. Usługi dodatkowe a) oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu powiatu b) oprocentowanie lokaty nocnej (jednodniowej) - lokata dotyczy rachunku budżetu powiatu, rachunków sum zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz innych wskazanych przez jednostki za zgoda Zamawiającego, c) oprocentowanie lokaty weekendowej - lokata dotyczy rachunku budżetu powiatu, rachunków sum zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz innych wskazanych przez jednostki za zgoda Zamawiającego, d) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek objętych umową kompleksowej obsługi budżetu powiatu, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy, zapewnienie pomocy technicznej również w okresie powdrożeniowym oraz świadczenie serwisu oprogramowania, udostępnianie Zamawiającemu elektronicznego podglądu operacji na rachunkach bankowych jednostek wymienionych w punkcie III ust. 3 b bez opłat i prowizji e) udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, bez opłat i prowizji f) wydawanie historii prowadzenia rachunków, zaświadczeń i opinii bankowych bez pobierania opłat i prowizji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Posiadają zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności przez bank - Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2012 r. Nr 1376. tekst jednolity)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Oprocentowanie środków pieniężnych w tym lokat - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Zmiana stron umowy. 2 Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron. 3 Zmiana stawek podatku VAT. 4. Zmiana ilości jednostek organizacyjnych powiatu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2 Kod 66-300 Międzyrzecz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać pocztą) w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu przy ul. Przemysłowej 2 - I piętro pokój 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony