ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 10/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 10/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Data udostępnienia: 2022-01-24

Ogłoszono dnia: 2022-01-24

Termin składania dokumentów: 2022-03-31 10:00:00

Nr ogłoszenia: 10/2021

Id ogłoszenia: OR.2110.10.2021

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe: kierunek geodezja i kartografia
  2. co najmniej 2-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub organach jednostek samorządu terytorialnego,
  3. uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  4. znajomość regulacji prawnych z zakresu geodezji i kartografii, ochrony danych osobowych, postępowania administracyjnego, ustaw o samorządzie powiatowym i o pracownikach samorządowych w zakresie niezbędnym do wykonywania pracy na stanowisku,
  5. biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych wspomagających pracę na stanowisku pracy; znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel),
  6. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  9.  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. posiadanie prawa jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość programów EWMAPA, EWOPIS do prowadzenia części graficznej i opisowej ewidencji gruntów i budynków oraz OŚRODEK do rejestracji spraw w PODGiK będzie dodatkowym atutem,
  2. umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce,
  3. komunikatywność w mowie i piśmie,
  4. samodzielność w rozwiązywaniu problemów, staranność, rzetelność, obowiązkowość,
  5. dyspozycyjność, umiejętność działania i pracy w sytuacjach stresowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Organizacja pracy i nadzór nad wykonywaniem zadań realizowanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
  2. Nadzór nad terminowością i prawidłowością udostępniania danych zasobu, weryfikacja i przyjmowanie opracowań geodezyjnych i kartograficznych do zasobu.
  3. Inicjowanie i wprowadzanie rozwiązań organizacyjnych zapewniających właściwe funkcjonowanie PODGiK.
  4. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw prowadzonych na stanowisku pracy.
  5. Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych ze sprawami w zakresie:
    • ewidencji gruntów i budynków,
    • prowadzenia, udostępniania oraz odmowy przyjęcia zbiorów danych i opracowań geodezyjnych i kartograficznych do zasobu.
  6. Aktualizacja baz danych EGiB, BDOT500,GESUT,BDSOG.
  7. Wykonywanie zadań związanych z ochroną znaków geodezyjnych.
  8. Weryfikacja zbiorów danych i opracowań geodezyjnych i kartograficznych przyjmowanych do zasobu.
  9. Wyłączenie dokumentów z zasobu i współpraca w tym zakresie z archiwami państwowymi.
  10. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. Ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie stanowiska pracy.
    Odpowiada za:
    • należyte i terminowe wypełnianie swoich obowiązków pracowniczych jak też za szkody powstałe w wyniku zaniedbań obowiązków, należytego nadzoru i właściwej kontroli powierzonego odcinka pracy i mienia,
    • znajomość i realizację regulaminu organizacyjnego urzędu i innych przepisów prawa związanych merytorycznie z funkcjonowaniem urzędu,
    • prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi przepisami szczególnymi,
    • terminowość i merytoryczne załatwianie spraw.
  2. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych zawartych w zbiorach danych, które są przedmiotem wykonywanych czynności służbowych na swoim stanowisku pracy, nieuzasadnioną ich modyfikację, zniszczenie, nielegalne ujawnianie lub pozyskiwanie.
  3. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych z dnia 17 grudnia 2004r. ( Dz.U.2021.289 t.j.) w obszarze ustalonym zakresem czynności oraz procedurami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.
  4. Wprowadzanie danych i ich aktualizację na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa – w zakresie zajmowanego stanowiska.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: IV piętro budynku (winda), indywidualny pokój z klimatyzacją, zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia zawodowe, staż pracy i posiadanie prawa jazdy.
  4. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
  5. Oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-31 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze kierownika PODGiK”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
 
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
  • I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
  • II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95/742 84 22 lub 501 478 541.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Tomaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-24 12:22:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-24 12:23:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-05 10:51:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
798 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony