ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent - podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 2

Wydział: Wydział Komunikacji i Dróg

Data udostępnienia: 2020-01-31

Ogłoszono dnia: 2020-01-31

Termin składania dokumentów: 2020-02-10 16:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2020

Id ogłoszenia: OR.2110.3.2020

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
  2. prawo jazdy kat. B
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  7. nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej
  8. znajomość ustaw o samorządzie powiatowym i o pracownikach samorządowych, instrukcja kancelaryjna dla organów powiatu, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji - stosowanie egzekucji administracyjnej dla obowiązków o charakterze niepieniężnym pozostających we właściwości starosty w zakresie spraw prowadzonych przez wydział komunikacji, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o ochronie danych osobowych
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (m.in. MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej
  2. komunikatywność w mowie i piśmie
  3. umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce
  4. obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność
  5. umiejętność działania w zespole i w sytuacjach stresowych
  6. staż pracy lub zatrudnienie w administracji mile widziane

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Dokonywanie rejestracji pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, zalegalizowanych tablic rejestracyjnych oraz nalepki kontrolnej – jeżeli jest wymagana.
  2. Przekazywanie odpłatnie wojewodzie mazowieckiemu częściowo wypełnionych blankietów dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych oraz nalepek kontrolnych.
  3. Dokonywanie czasowej rejestracji pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i zalegalizowanych tablic rejestracyjnych.
  4. Przyjmowanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji.
  5. Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu.
  6. Legalizowanie tablic rejestracyjnych przez umieszczenie na nich znaku legalizacyjnego.
  7. Wydawanie kart pojazdów dla pojazdów samochodowych przy pierwszej rejestracji pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  8. Dokonywanie wpisów w karcie pojazdu o nabyciu lub zbyciu pojazdu oraz zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnych.
  9. Dokonywanie czasowego wycofania pojazdu z ruchu.
  10. Dokonywanie wyrejestrowania pojazdu.
  11. Przekazywanie do Centralnej Ewidencji Pojazdów danych lub informacji o pojazdach,
  12. Kierowanie pojazdów do dodatkowego badania technicznego w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska.
  13. Kierowanie pojazdu do dodatkowego badania technicznego w celu ustalenia danych pojazdu niezbędnych do jego rejestracji
  14. Wpisywanie do dowodu rejestracyjnego terminu badania technicznego pojazdu,
  15. Wyrażenie zgody na umieszczanie nadanych cech identyfikacyjnych pojazdu przez stację kontroli pojazdów.
  16. Przekazywanie do Centralnej Ewidencji Kierowców danych o osobach nią objętych,
  17. Przyjmowanie od Policji oraz jednostki upoważnionej do przeprowadzania badań technicznych zatrzymanego dowodu rejestracyjnego lub pozwolenia czasowego.
  18. Zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie.
  19. Przeprowadzanie kontroli spełnienia obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych.
  20. Zawiadomienie na piśmie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego w terminie 14 dni od dnia przeprowadzenia lub zakończenia kontroli o nieokazaniu przez osobę kontrolowaną dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu mechanicznego.
  21. Stosowanie egzekucji administracyjnej dla obowiązków o charakterze niepieniężnym pozostających we właściwości starosty w zakresie spraw prowadzonych przez wydział komunikacji.
  22. Pobieranie i rejestrowanie płatności dokonywanych przez petenta w systemie InfoCar, w kasie urzędu lub dokonanych za pomocą karty płatniczej podczas obsługi w okienku.
  23. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie nakładania kar pieniężnych w sprawach określonych w art. 140m-140mb ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
  24. Udzielanie pisemnych informacji dotyczących pojazdów na zapytania kierowane przez uprawnione organy.
  25. Archiwizacja akt.
  26. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. Ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie stanowiska pracy.
    Odpowiada za:
    1. należyte i terminowe wypełnianie swoich obowiązków pracowniczych jak też za szkody powstałe w wyniku zaniedbań obowiązków, należytego nadzoru i właściwej kontroli powierzonego odcinka pracy i mienia,
    2. znajomość i realizację regulaminu organizacyjnego urzędu i innych przepisów prawa związanych merytorycznie z funkcjonowaniem urzędu,
    3. prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjnąi innymi przepisami szczególnymi,
    4. terminowość i merytoryczne załatwianie spraw,
  2. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych zawartych w zbiorach danych, które są przedmiotem wykonywanych czynności służbowych na swoim stanowisku pracy, nieuzasadnioną ich modyfikację, zniszczenie, nielegalne ujawnianie lub pozyskiwanie.
  3. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych z dnia 12 czerwca 2019r. ( Dz.U.2019.1440 t.j.) w obszarze ustalonym zakresem czynności oraz procedurami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.
  4. Ponosi odpowiedzialność z tytułu przyjmowania opłat przy użyciu zestawów POS.
  5. Wprowadzanie danych i ich aktualizację na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa – w zakresie zajmowanego stanowiska.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: II piętro budynku (winda), pełen etat, praca jednozmianowa, bezpośredni kontakt z interesantem, praca w wielostanowiskowej sali obsługi rejestracji pojazdów, zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, praca pod presją czasu.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. Curriculum vitae
  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
  4. Kserokopia prawa jazdy kat. B
  5. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) do celów związanych z rekrutacją na stanowisko od referenta do podinspektora w Wydziale Komunikacji i Dróg.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-02-10 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP.
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od referenta do podinspektora w Wydziale Komunikacji i Dróg”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane. Zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w naborze.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór składa się z części pisemnej oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
 
Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony