ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacje o Biurze Starosty (BS)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:43:38 przez Tomasz Melonek

Biuro Starosty

Dyrektor: Czesław Toczyński
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 101, 109, 111 (I piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
  • obsługa Zarządu Powiatu;
  • opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym;
  • udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Zarządu, Starosty i wydziałów;
  • kontrola wewnętrzna;
  • udostępnianie obywatelom uchwał, projektów i innych dokumentów wynikających z realizacji zadań publicznych wykonywanych przez Zarząd Powiatu;
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz opracowywanie analiz;
  • organizowanie przyjmowania interesantów zgłaszających skargi i wnioski, w tym prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
  • informowanie Zarządu, Starosty i kierowników wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów powiatu;
  • sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i związków sportowych oraz prowadzenie ewidencji uczniowskich klubów sportowych;
  • prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi staroście;
  • nadzorowanie toku przygotowania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu;
  • koordynowanie współdziałania powiatowych jednostek organizacyjnych z wydziałami Starostwa;
  • koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawionych przez Zarząd;
  • przygotowanie pozwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę;
  • sprawowanie nadzoru nad fundacjami;
  • prowadzenie ewidencji klubów sportowych nieprowadzących działalności gospodarczej;
Telefon kontaktowy:
95 742-84-21
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
« powrót do poprzedniej strony