ˆ

Starostwo Powiatowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacje o Stanowisku ds. zarządzania kryzysowego (ZK)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:30:51 przez Tomasz Melonek

Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego

Stanowisko: Mirosław Szulga
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 123 (I piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
  • opracowanie i aktualizacja planu zarządzania kryzysowego, planu obrony cywilnej, planu ochrony przed powodzią, itd.
  • organizacja pracy Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
  • realizacja działań wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym i zadań obronnych
  • pełnienie funkcji pełnomocnika ds informacji niejawnych
  • nadzór nad realizacją zadań przez gminy  zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym i obroną cywilną
  • współpraca z służbami, inspekcjami i innymi jednostkami w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych
  • koordynowanie zadań obrony cywilnej realizowanych przez powiat i gminy
  • organizacja szkoleń z zakresu obrony cywilnej i obronności oraz sprawowanie nadzoru nad szkoleniami
  • prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami
Telefon kontaktowy:
95 742-84-30
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
« powrót do poprzedniej strony