Starostwo Powiatowe
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacje o Stanowisku ds. zarządzania kryzysowego (ZK)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:30:51 przez Tomasz Melonek
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego
Stanowisko: Mirosław Szulga
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 123 (I piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 123 (I piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
- zbieranie i analizowanie informacji o zagrożeniach
- opracowanie planu zarządzania kryzysowego
- przygotowywanie propozycji do decyzji starosty w wypadku uruchomienia powiatowego zespołu zarządzania kryzysowego
- opracowywanie i aktualizacja planu obrony cywilnej i planu bezpośredniej ochrony przed powodzią
- koordynowanie zadań obrony cywilnej realizowanych przez powiat i gminy
- prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej w gminach
- współpraca z jednostkami ochrony państwa
- współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych i usuwania ich skutków
- pełnienie funkcji pełnomocnika ds. informacji niejawnych, w tym zapewnianie ochrony dokumentów, w tym dokumentów w postaci elektronicznej, zawierających informacje niejawne; kontrola przestrzegania zasad postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne; opracowywanie, aktualizowanie i nadzorowanie realizacji planu ochrony informacji niejawnych; prowadzenie postępowań sprawdzających w stosunku do osób pracujących na stanowiskach lub wykonujących pracę związaną z dostępem do informacji niejawnych oraz ich szkolenie; wyjaśnianie okoliczności naruszenia procedur w zakresie ochrony informacji niejawnych
- realizacja zadań obronnych, obejmujących przede wszystkim przygotowania związane z ochroną informacji niejawnych i obiegiem dokumentów oraz zabezpieczeniem systemów i sieci informatycznych na stanowisku kierowania Starosty w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji dla powiatowych służb, inspekcji i straży
- realizowanie zadań z zakresu ochrony zabytków na wypadek sytuacji kryzysowych
- organizacja i nadzór nad działalnością komisji kwalifikacyjnej w związku z powszechnym obowiązkiem obrony Rzeczypospolitej Polskiej
- prowadzenie ewidencji oraz spraw wojskowych pracowników Starostwa
- organizowanie i prowadzenie spraw w zakresie natychmiastowego uzupełnienia Sił Zbrojnych w trybie akcji kurierskiej
- organizacja i obsługa techniczno-administracyjna prac Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
- opracowanie i aktualizacja planu przygotowań publicznej i niepublicznej służby zdrowia Powiatu Międzyrzeckiego na potrzeby obronne państwa
Telefon kontaktowy:
95 742-84-30
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
95 742-84-30
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00