Deklaracja dostępności
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Koordynator dostępności
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-10-27 11:17:01 przez Tomasz Melonek
Akapit nr - brak tytułu
Koordynator dostępności w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu
Kamila Bondar
tel. 504 249 613
email:
godziny pracy: poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00
tel. 504 249 613
email:
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.