ˆ

Dostępność

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o Starostwie - tekst łatwy do czytania - ETR

Informacja ogłoszona dnia 2022-07-11 15:26:56 przez Damian Makowski

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Didenkow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-11 15:26:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Damian Makowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-11 15:26:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Damian Makowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-11 15:29:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
245 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony