ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Biuro Gospodarki Nieruchomościami (GN)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:34:04 przez Tomasz Melonek

Akapit nr - brak tytułu

Kierownik:
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 401, 402, 409, 410, 411 (IV piętro)
 
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
 

Akapit nr - brak tytułu

 
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
  • tworzenie powiatowego zasobu nieruchomości oraz zasobu nieruchomości Skarbu Państwa;
  • ogłaszanie informacji o sprzedaży nieruchomości;
  • orzekanie o wygaśnięciu trwałego zarządu;
  • prowadzenie spraw związanych z ustaleniem sposobu i terminu zagospodarowania nieruchomości gruntowych;
  • naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu wieczystego użytkowania i trwałego zarządu;
  • orzekanie o nadaniu gospodarstw; poświadczanie nabycia prawa własności w formie aktu nadania;
  • ustalanie granic gospodarstw rolnych i ich szacunek oraz składanie wniosków o wpis do księgi wieczystej;
  • poświadczanie opisu granic działki na podstawie dokumentacji geodezyjnej;
  • rozpatrywanie zastrzeżeń do scaleń i wymian;
  • ujawnianie nowego stanu prawa w księgach wieczystych;
  • przygotowanie decyzji zezwalającej na wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej;
  • prowadzenie kontroli wykonywania przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
  • prowadzenie rejestru gruntów wyłączonych z produkcji i gruntów podlegających rekultywacji
 
« powrót do poprzedniej strony