Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Biuro Gospodarki Nieruchomościami (GN)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:34:04 przez Tomasz Melonek
Akapit nr - brak tytułu
Kierownik:
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 409, 410, 411 (IV piętro)
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 409, 410, 411 (IV piętro)
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
Akapit nr - brak tytułu
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
m.in.
- tworzenie powiatowego zasobu nieruchomości oraz zasobu nieruchomości Skarbu Państwa;
- ogłaszanie informacji o sprzedaży nieruchomości;
- orzekanie o wygaśnięciu trwałego zarządu;
- prowadzenie spraw związanych z ustaleniem sposobu i terminu zagospodarowania nieruchomości gruntowych;
- naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu wieczystego użytkowania i trwałego zarządu;
- orzekanie o nadaniu gospodarstw; poświadczanie nabycia prawa własności w formie aktu nadania;
- ustalanie granic gospodarstw rolnych i ich szacunek oraz składanie wniosków o wpis do księgi wieczystej;
- poświadczanie opisu granic działki na podstawie dokumentacji geodezyjnej;
- rozpatrywanie zastrzeżeń do scaleń i wymian;
- ujawnianie nowego stanu prawa w księgach wieczystych;
- przygotowanie decyzji zezwalającej na wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej;
- prowadzenie kontroli wykonywania przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
- prowadzenie rejestru gruntów wyłączonych z produkcji i gruntów podlegających rekultywacji