ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Architektury i Budownictwa (AB)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:43:38 przez Tomasz Melonek

Wydział Architektury i Budownictwa

Naczelnik: Agnieszka Adamska-Semkło
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 3, 4, 5, 6, 7a (parter)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
  • realizowanie zadań związanych z zatwierdzaniem projektów budowlanych i udzielaniem
  • pozwoleń na budowę w zakresie ich zgodności z ustaleniami wynikającymi z miejscowych
  • planów zagospodarowania przestrzennego, decyzji o warunkach zabudowy oraz wymaganiami
  • związanymi z ochrona konserwatorską i ochroną środowiska;
  • realizowanie zadań związanych z przyjmowaniem zgłoszeń na wykonanie obiektów lub
  • robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w zakresie ich zgodności
  • z ustaleniami w wynikającymi z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • decyzji o warunkach zabudowy oraz wymaganiami związanymi z ochroną konserwatorską
  • i ochroną środowiska;
  • prowadzenie postępowań dotyczących rozbiórek obiektów budowlanych;
  • załatwianie spraw związanych ze zmianą sposobu użytkowania obiektu budowlanego;
  • kontrolowanie posiadania przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne
  • w budownictwie uprawnień do pełnienia tych funkcji;
  • wydawanie decyzji administracyjnych nakładających obowiązek o ustanowienia inspektora
  • nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienie nadzoru autorskiego;
  • wydawanie pozwoleń na budowę;
  • przygotowywanie pozwoleń na budowę składowisk odpadów;
  • opiniowanie projektów planów zagospodarowania województwa;
  • potwierdzenie spełniania wymagań samodzielnego lokalu mieszkalnego dla celów ustanowienia
  • odrębnej własności lokalu;
  • poświadczanie oświadczeń zamawiającego wykonanie robót budowlanych infrastruktury
  • towarzyszącej budownictwu mieszkaniowemu dla celów podatku VAT;
  • wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych i użytkowych;
  • załatwianie spraw związanych z ochrona konserwatorską;
Telefon kontaktowy:
95 742-84-43
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek 7:00 - 15:00
Środa 12:00 - 15:00
Czwartek 7:00 - 15:00
Piątek 7:00 - 15:00
Wydział w każdą środę w godzinach od 7:00 do 12:00 jest nieczynny dla obsługi interesantów.
Obsługa interesantów Wydziału odbywa się jedynie w Punkcie Obsługi - pokój 7a.
« powrót do poprzedniej strony