Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacje o Biurze Starosty (BS)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:43:38 przez Tomasz Melonek
Biuro Starosty
Dyrektor: Czesław Toczyński
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 101, 109, 111 (I piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 101, 109, 111 (I piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
- obsługa Zarządu Powiatu;
- prowadzenie zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty;
- opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym; udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Zarządu, Starosty i wydziałów;
- udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawartych przez powiat, opiniowanie projektów tych umów i porozumień;
- wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądem w sprawach dotyczących działania Zarządu oraz powiatowych jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej (w sprawach przekraczających zakres pełnomocnictw udzielonych tym jednostkom);
- wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Starostwa oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności postępowania egzekucyjnego;
- udostępnianie obywatelom uchwał, projektów i innych dokumentów wynikających z realizacji zadań publicznych wykonywanych przez Zarząd Powiatu;
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz opracowywanie analiz;
- organizowanie przyjmowania interesantów zgłaszających skargi i wnioski, w tym prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
- informowanie Zarządu, Starosty i kierowników wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów powiatu;
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi staroście;
- nadzorowanie toku przygotowania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu;
- koordynowanie współdziałania powiatowych jednostek organizacyjnych z wydziałami Starostwa;
- koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawionych przez Zarząd;
- rozpatrywanie złożonych petycji i przekazywanie dokumentów i niezbędnych informacji w celu ich zamieszczenia przez Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji na stronie inter-netowej starostwa;
- windykacja świadczeń pieniężnych w cywilnym postępowaniu egzekucyjnym;
- budowanie strategii komunikacji medialnej urzędu;
- umieszczanie informacji na stronie internetowej urzędu oraz na profilach portali społecznościowych powiatu i Starostwa;
- bieżąca obsługa informatorów prasowych Starostwa zamieszczanych w mediach;
- bieżący monitoring mediów
Telefon kontaktowy:
95 742-84-21
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
95 742-84-21
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00