Elektroniczna skrzynka podawcza
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-02-26 11:58:23 przez Tomasz Melonek
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 listopada 2006 roku w sprawie sporządzania i doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 227 poz. 1664) w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.
W celu złożenia wniosku przy pomocy Elektronicznej Skrzynki Podawczej - ESP - do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta - EBOI (konto jest bezpłatne) – przejdź do EBOI.