ˆ

Starostwo Powiatowe

Szczegóły informacji

Informacje o Biurze Rady Powiatu (BR)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:43:38 przez Tomasz Melonek

Biuro Rady Powiatu

Kierownik: Stanisław Kozłowski
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 16, 17 (parter)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
  • gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady Powiatu i komisji
  • przygotowywanie materiałów na posiedzeniu Rady Powiatu i Komisji
  • protokołowanie obrad Rady Powiatu i posiedzeń komisji
  • prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu, wniosków i opinii komisji, interpelacji i wniosków radnych
  • przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady Powiatu, wniosków komisji i interpelacji radnych odpowiednim kierownikom komórek organizacyjnych oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem
  • przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Powiatu
  • udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego, w tym pomocy prawnej przez Radcę Prawnego Starostwa
  • udostępnianie obywatelom uchwał, protokołów i innych dokumentów wynikających z realizacji zadań publicznych wykonywanych przez Radę Powiatu i jej komisje
  • prowadzenie zbioru i udostępnianie aktów prawa miejscowego ustanowionych przez organy powiatu
  • prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi przez radnych
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Kapituły „Honorowy Obywatel Powiatu Międzyrzeckiego”
  • obsługa administracyjna „Komisji bezpieczeństwa i porządku”
  • prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Biura
  • prowadzenie archiwum starostwa
  • rozpatrywanie złożonych petycji iprzekazywanie dokumentów i niezbędnych informacji wcelu ich zamieszczenia przez Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji na stronie internetowej starostwa
Telefon kontaktowy:
95 742-84-18
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00