Starostwo Powiatowe
Szczegóły informacji
Wydział Architektury i Budownictwa (AB)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:43:38 przez Tomasz Melonek
Wydział Architektury i Budownictwa
Naczelnik: Agnieszka Adamska-Semkło
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 3, 4, 5, 6, 7a (parter)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 3, 4, 5, 6, 7a (parter)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
- realizowanie zadań związanych z zatwierdzaniem projektów budowlanych i udzielaniem
- pozwoleń na budowę w zakresie ich zgodności z ustaleniami wynikającymi z miejscowych
- planów zagospodarowania przestrzennego, decyzji o warunkach zabudowy oraz wymaganiami
- związanymi z ochrona konserwatorską i ochroną środowiska;
- realizowanie zadań związanych z przyjmowaniem zgłoszeń na wykonanie obiektów lub
- robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w zakresie ich zgodności
- z ustaleniami w wynikającymi z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- decyzji o warunkach zabudowy oraz wymaganiami związanymi z ochroną konserwatorską
- i ochroną środowiska;
- prowadzenie postępowań dotyczących rozbiórek obiektów budowlanych;
- załatwianie spraw związanych ze zmianą sposobu użytkowania obiektu budowlanego;
- kontrolowanie posiadania przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne
- w budownictwie uprawnień do pełnienia tych funkcji;
- wydawanie decyzji administracyjnych nakładających obowiązek o ustanowienia inspektora
- nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienie nadzoru autorskiego;
- wydawanie pozwoleń na budowę;
- przygotowywanie pozwoleń na budowę składowisk odpadów;
- opiniowanie projektów planów zagospodarowania województwa;
- potwierdzenie spełniania wymagań samodzielnego lokalu mieszkalnego dla celów ustanowienia
- odrębnej własności lokalu;
- poświadczanie oświadczeń zamawiającego wykonanie robót budowlanych infrastruktury
- towarzyszącej budownictwu mieszkaniowemu dla celów podatku VAT;
- wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych i użytkowych;
- załatwianie spraw związanych z ochrona konserwatorską;
Telefon kontaktowy:
95 742-84-43
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek 7:00 - 15:00
Środa 12:00 - 15:00
Czwartek 7:00 - 15:00
Piątek 7:00 - 15:00
Wydział w każdą środę w godzinach od 7:00 do 12:00 jest nieczynny dla obsługi interesantów.
Obsługa interesantów Wydziału odbywa się jedynie w Punkcie Obsługi - pokój 7a.
95 742-84-43
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek 7:00 - 15:00
Środa 12:00 - 15:00
Czwartek 7:00 - 15:00
Piątek 7:00 - 15:00
Wydział w każdą środę w godzinach od 7:00 do 12:00 jest nieczynny dla obsługi interesantów.
Obsługa interesantów Wydziału odbywa się jedynie w Punkcie Obsługi - pokój 7a.