Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Wydział Organizacyjny (OR)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-25 14:43:38 przez Tomasz Melonek
Wydział Organizacyjny
Naczelnik: Grażyna Tomaszewska
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 108, 110, 120, 121, 122, 123 (I piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 108, 110, 120, 121, 122, 123 (I piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
- prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa, kierowników jednostek organizacyjnych powoływanych przez Starostę i pracowników jednostek, dla których te sprawy prowadzi Starosta;
- koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników;
- prowadzenie sekretariatu Starostwa;
- prowadzenie spraw socjalnych pracowników;
- planowanie i realizacja wydatków rzeczowych Starostwa;
- gospodarowanie mieniem powiatu;
- wykonywanie zadań z zakresu służby bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo–technicznym oraz konserwacją wyposażenia Starostwa;
- prowadzenie archiwum Starostwa;
- wykonywania czynność kancelaryjnych związanych z obiegiem informacji niejawnych;
- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi;
- wykonywanie zadań związanych z wyborami;
- przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie drobnej wytwórczości przez zagraniczne osoby prawne i fizyczne;
- przygotowywanie zezwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków z obcego państwa;
- organizowanie i przeprowadzenie komisji kwalifikacyjnej w związku z powszechnym obowiązkiem obrony Rzeczypospolitej Polskiej;
- organizowanie akcji kuriersko–posłańczej;
- przyjmowanie zgłoszeń o znalezieniu rzeczy zagubionych, przechowywanie tych rzeczy oraz poszukiwanie osób uprawnionych do ich odbioru;
- obsługa Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
- współdziałania w zakresie wykonywania zadań z zakresu obrony cywilnej;
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji dla powiatowych służb, inspekcji i straży;
Telefon kontaktowy:
95 742-84-22
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
95 742-84-22
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00