ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Zarządzanie drogami - Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym z kościołami i związkami wyznaniowymi

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Komunikacji i Dróg

Ogłoszono dnia: 2013-04-04 09:12:47

Termin załatwienia

poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00

Osoba kontaktowa

Łukasz Konieczny

Miejsce załatwienia

Wydział Komunikacji i Dróg, pok. 218 (II piętro)

Telefon kontaktowy

95 742-84-37, 504 249 883

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Wydanie uzgodnienia

Miejsce odbioru

Wydział Komunikacji i Dróg, pok. 218 (II piętro)

Wymagane Dokumenty

Wniosek, w którym należy określić przebieg, czas rozpoczęcia i zakończenia uroczystości

Czas realizacji

Do 7 dni.

Opłaty

Nie dotyczy

Tryb odwoławczy

Na wydaną decyzję przysługuje stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Starosty Międzyrzeckiego, w terminie 14 dni od jego doręczenia.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908, z późn. zm. - art. 65h)