ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Gospodarowanie odpadami - Uzyskanie zezwolenia na transport odpadów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2013-04-09 12:19:54

Termin załatwienia

poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00

Osoba kontaktowa

Justyna Adamirowicz

Miejsce załatwienia

Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska, pok. 117 (I piętro)

Telefon kontaktowy

95 742-84-33

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Decyzja administracyjna - zezwolenie na transport odpadów

Miejsce odbioru

Listownie lub osobiście przez wnioskodawcę albo jego pełnomocnika w pokoju 117 (I piętro)

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać:
  • wyszczególnienie rodzajów odpadów przewidywanych do transportu odpadów
  • oznaczenie obszaru prowadzenia działalności
  • wskazanie sposobu i środków transportu odpadów
  • przedstawienie możliwości technicznych i organizacyjnych pozwalających należycie wykonywać działalność w zakresie transportu odpadów
  • przewidywany okres wykonywania działalności w zakresie transportu odpadów
Załączniki:
  • dowód uiszczenia opłaty zgodnie z ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635)
  • w przypadku podmiotu posiadającego osobowość prawną dokument potwierdzający, że Wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym - wypis z KRS ze wskazaną osobą uprawnioną do reprezentowania podmiotu
  • pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa (oryginał lub urzędowo potwierdzona kopia) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty

Czas realizacji

Jeden miesiąc, w przypadkach skomplikowanych dwa miesiące.

Opłaty

Opłata skarbowa na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012, poz. 1282)
  • 616,00 zł - za wydanie zezwolenia (pozwolenia, koncesji) w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą
  • 17 zł - od dokumentów stwierdzających ustanowienie pełnomocnika oraz ich odpisów (wypisów, kopii)
Opłatę skarbową należy wnieść z chwilą  złożenia wniosku o wydanie zezwolenia.
Opłatę skarbową należy uiścić przelewem na rachunek bankowy: Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz konto Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. O/Międzyrzecz 57 2030 0045 1110 0000 0129 8200  lub w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu.

Tryb odwoławczy

Stronie przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Starosty Międzyrzeckiego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Podstawa prawna

Art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz.21)