Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Naczelnik
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: pełny, zatrudnienie od 01.03.2022 r.
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Ochrony Środowiska
Data udostępnienia: 2022-02-09
Ogłoszono dnia: 2022-02-09
Termin składania dokumentów: 2022-02-21 10:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2022
Id ogłoszenia: OR.2110.3.2022
Zlecający: Starosta Międzyrzecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
- Co najmniej 5 letni staż pracy (do stażu pracy wlicza się również prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na wskazanym stanowisku).
- Prawo jazdy kat. B.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku naczelnika.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość ustaw:
- Prawo ochrony środowiska,
- Prawo wodne,
- Prawo łowieckie,
- Prawo geologiczne i górnicze,
- o ochronie przyrody,
- o odpadach,
- o rybactwie śródlądowym,
- o lasach,
- o ochronie zwierząt,
- o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
- o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- o pracownikach samorządowych,
- o samorządzie powiatowym.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie na kierowniczym stanowisku w administracji publicznej będzie dodatkowym atutem.
- Obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows) oraz urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych wspomagających pracę na stanowisku pracy.
- Obowiązkowość, zdyscyplinowanie, komunikatywność i odpowiedzialność za powierzone zadania, umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole, samodzielność w działaniu, odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie Wydziałem i organizowanie pracy Wydziału.
- Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników.
- Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału.
- Przygotowanie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż oraz postanowień i decyzji administracyjnych w tym zakresie.
- Przygotowanie decyzji zatwierdzającej projekty robót geologicznych oraz decyzji o zatwierdzeniu dokumentacji geologicznej
- Przygotowywanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza,
- Przygotowywanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu.
- Przygotowywanie decyzji zobowiązującej prowadzącego instalację do sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego.
- Przygotowywanie decyzji nakładającej obowiązek: ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego dla podmiotu negatywnie oddziałującego na środowisko.
- Przygotowywanie decyzji o przeniesieniu praw i obowiązków wynikających z pozwoleń emisyjnych.
- Przygotowywanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów, przetwarzania odpadów, zbierania odpadów.
- Nadzór nad monitoringiem środowiska.
- Wydawanie kart wędkarskich i łowiectwa podwodnego.
- Prowadzenie spraw związanych z rejestracją jachtów oraz jednostek pływających używanych do połowu ryb.
- Przygotowanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości będącą własnością gminy.
- Przygotowanie decyzji na posiadanie chartów i ich mieszańców.
- Prowadzenie spraw dotyczących wydzierżawienia polnych obwodów łowieckich.
- Prowadzenie spraw związanych z okresowymi badaniami gleby i ziemi.
- Przygotowanie decyzji w sprawie przyznania właścicielowi lub użytkownikowi wieczystemu środków na całkowite lub częściowe pokrycie kosztów zalesienia.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
- Ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie stanowiska pracy.
- Odpowiada za:
- należyte i terminowe wypełnianie swoich obowiązków pracowniczych jak też za szkody powstałe w wyniku zaniedbań obowiązków, należytego nadzoru i właściwej kontroli powierzonego odcinka pracy i mienia,
- znajomość i realizację regulaminu organizacyjnego urzędu i innych przepisów prawa związanych merytorycznie z funkcjonowaniem urzędu,
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi przepisami szczególnymi,
- terminowość i merytoryczne załatwianie spraw,
- Ponosi odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych zawartych w zbiorach danych, które są przedmiotem wykonywanych czynności służbowych na swoim stanowisku pracy, nieuzasadnioną ich modyfikację, zniszczenie, nielegalne ujawnianie lub pozyskiwanie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy na stanowisku: pokój jednostanowiskowy na I piętrze budynku (winda), praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2019.1282 z późn. zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
Osoby z niepełnosprawnością mogą korzystać z wejścia pochylnią do budynku starostwa.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6% osób z niepełnosprawnością
V. Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik do ogłoszenia).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
- Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
- Oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska.
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-02-21 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
- pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
Konkurs składa się z części pisemnej (sprawdzian wiedzy) oraz z rozmowy kwalifikacyjnej. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuje się, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Międzyrzeckiego z siedzibą przy ul. Przemysłowej 2, 66-300 Międzyrzecz,
- W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/a danych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@powiat-miedzyrzecki.pl lub siedziby administratora.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w niniejszym naborze.
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, jest niezbędne, aby uczestniczyć w naborze/rekrutacji/konkursie. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji.
- Przetwarzanie podanych przez Pana/ią danych odbywa się w oparciu o przepisy kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, co wyczerpuje przesłanki opisane art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO,
- Ma Pan/i, na zasadach art. 15 – 22 RODO, prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do żądania przenoszenia danych.
- Pani/a dane osobowe będą przetwarzane przez trzy miesiące od ogłoszenia wyników naboru.
- Pani/a dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, w szczególności w związku z ogłoszeniem wyników naboru, dane mogą być upublicznione w BIP administratora. Administrator może także przekazać Pani/a dane podmiotom, które na podstawie podpisanej umowy powierzenia przetwarzania danych, przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora danych, w szczególności w zakresie usług wsparcia informatycznego czy prawnego.
- Przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na sposób przetwarzania realizowany przez Administratora.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Międzyrzecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-02-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Tomaszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-02-09 13:08:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Melonek |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-02-09 13:11:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Melonek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-03-01 09:18:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 711 raz(y) |