ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Naczelnik

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny, zatrudnienie od 01.03.2022 r.

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2022-02-09

Ogłoszono dnia: 2022-02-09

Termin składania dokumentów: 2022-02-21 10:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2022

Id ogłoszenia: OR.2110.3.2022

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
  2. Co najmniej 5 letni staż pracy (do stażu pracy wlicza się również prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na wskazanym stanowisku).
  3. Prawo jazdy kat. B.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku naczelnika.
  5. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Nieposzlakowana opinia.
  9. Znajomość ustaw:
    • Prawo ochrony środowiska,
    • Prawo wodne,
    • Prawo łowieckie,
    • Prawo geologiczne i górnicze,
    • o ochronie przyrody,
    • o odpadach,
    • o rybactwie śródlądowym,
    • o lasach,
    • o ochronie zwierząt,
    • o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
    • o udostępnianiu informacji o środowisku i jego och­ro­nie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na śro­dowisko,
    • Kodeks postępowania administracyjnego,
    • o pracownikach samorządowych,
    • o samorządzie powiatowym.
b. Wymagania dodatkowe:
  • Doświadczenie na kierowniczym stanowisku w administracji publicznej będzie dodatkowym atutem.
  • Obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows) oraz urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych wspomagających pracę na stanowisku pracy.
  • Obowiązkowość, zdyscyplinowanie, komunikatywność i odpowiedzialność za powierzone zadania, umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole, samodzielność w działaniu, odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kierowanie Wydziałem i organizowanie pracy Wydziału.
  2. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników.
  3. Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału.
  4. Przygotowanie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż oraz postanowień i decyzji administracyjnych w tym zakresie.
  5. Przygotowanie decyzji zatwierdzającej projekty robót geologicznych oraz decyzji o zatwierdzeniu dokumentacji geologicznej
  6. Przygotowywanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza,
  7. Przygotowywanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu.
  8. Przygotowywanie decyzji zobowiązującej prowadzącego instalację do sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego.
  9. Przygotowywanie decyzji nakładającej obowiązek: ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego dla podmiotu negatywnie oddziałującego na środowisko.
  10. Przygotowywanie decyzji o przeniesieniu praw i obowiązków wynikających z pozwoleń emisyjnych.
  11. Przygotowywanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów, przetwarzania odpadów, zbierania odpadów.
  12. Nadzór nad monitoringiem środowiska.
  13. Wydawanie kart wędkarskich i łowiectwa podwodnego.
  14. Prowadzenie spraw związanych z rejestracją jachtów oraz jednostek pływających używanych do połowu ryb.
  15. Przygotowanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości będącą własnością gminy.
  16. Przygotowanie decyzji na posiadanie chartów i ich mieszańców.
  17. Prowadzenie spraw dotyczących wydzierżawienia polnych obwodów łowieckich.
  18. Prowadzenie spraw związanych z okresowymi badaniami gleby i ziemi.
  19. Przygotowanie decyzji w sprawie przyznania właścicielowi lub użytkownikowi wieczystemu środków na całkowite lub częściowe pokrycie kosztów zalesienia.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. Ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie stanowiska pracy.
  2. Odpowiada za:
    • należyte i terminowe wypełnianie swoich obowiązków pracowniczych jak też za szkody powstałe w wyniku zaniedbań obowiązków, należytego nadzoru i właściwej kontroli powierzonego odcinka pracy i mienia,
    • znajomość i realizację regulaminu organizacyjnego urzędu i innych przepisów prawa związanych merytorycznie z funkcjonowaniem urzędu,
    • prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi przepisami szczególnymi,
    • terminowość i merytoryczne załatwianie spraw,
  3. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych zawartych w zbiorach danych, które są przedmiotem wykonywanych czynności służbowych na swoim stanowisku pracy, nieuzasadnioną ich modyfikację, zniszczenie, nielegalne ujawnianie lub pozyskiwanie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój jednostanowiskowy na I piętrze budynku (winda), praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2019.1282 z późn. zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
Osoby z niepełnosprawnością mogą korzystać z wejścia pochylnią do budynku starostwa.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6% osób z niepełnosprawnością

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik do ogłoszenia).
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  4. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  5. Oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska.
  6. Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-02-21 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
 
Konkurs składa się z części pisemnej (sprawdzian wiedzy) oraz z rozmowy kwalifikacyjnej. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuje się, że: 
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Międzyrzeckiego z siedzibą przy ul. Przemysłowej 2, 66-300 Międzyrzecz,
  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/a danych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@powiat-miedzyrzecki.pl lub siedziby administratora.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w niniejszym naborze.
  4. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, jest niezbędne, aby uczestniczyć w naborze/rekrutacji/konkursie. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji.
  5. Przetwarzanie podanych przez Pana/ią danych odbywa się w oparciu o przepisy kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, co wyczerpuje przesłanki opisane art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO,
  6. Ma Pan/i, na zasadach art. 15 – 22 RODO, prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do żądania przenoszenia danych.
  7. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane przez trzy miesiące od ogłoszenia wyników naboru.
  8. Pani/a dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, w szczególności w związku z ogłoszeniem wyników naboru, dane mogą być upublicznione w BIP administratora. Administrator może także przekazać Pani/a dane podmiotom, które na podstawie podpisanej umowy powierzenia przetwarzania danych, przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora danych, w szczególności w zakresie usług wsparcia informatycznego czy prawnego.
  9. Przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na sposób przetwarzania realizowany przez Administratora.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Tomaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-09 13:08:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-09 13:11:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-01 09:18:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
711 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony