ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent - podinspektor

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Komunikacji i Dróg

Data udostępnienia: 2022-03-04

Ogłoszono dnia: 2022-03-04

Termin składania dokumentów: 2022-03-15 12:00:00

Nr ogłoszenia: 4.2022

Id ogłoszenia: OR.2110.4.2022

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe lub średnie,
  2. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących, ochrony danych osobowych, postępowania administracyjnego, ustaw o samorządzie powiatowym i o pracownikach samorządowych w zakresie niezbędnym do wykonywania pracy na stanowisku,
  3. biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych wspomagających pracę na stanowisku pracy; znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel),
  4. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce,
  2. komunikatywność w mowie i piśmie,
  3. umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów
  4. samodzielność w rozwiązywaniu problemów, staranność, rzetelność, obowiązkowość,
  5. dyspozycyjność, umiejętność działania i pracy w sytuacjach stresowych,
  6. posiadanie prawa jazdy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Dokonywanie rejestracji pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, zalegalizowanych tablic rejestracyjnych oraz nalepki kontrolnej – jeżeli jest wymagana.
  2. Przekazywanie odpłatnie wojewodzie mazowieckiemu częściowo wypełnionych blankietów dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych oraz nalepek kontrolnych.
  3. Dokonywanie czasowej rejestracji pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i zalegalizowanych tablic rejestracyjnych.
  4. Przyjmowanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji.
  5. Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu.
  6. Legalizowanie tablic rejestracyjnych przez umieszczenie na nich znaku legalizacyjnego.
  7. Wydawanie kart pojazdów dla pojazdów samochodowych przy pierwszej rejestracji pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  8. Dokonywanie wpisów w karcie pojazdu o nabyciu lub zbyciu pojazdu oraz zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnych.
  9. Dokonywanie czasowego wycofania pojazdu z ruchu.
  10. Dokonywanie wyrejestrowania pojazdu.
  11. Przekazywanie do Centralnej Ewidencji Pojazdów danych lub informacji o pojazdach,
  12. Kierowanie pojazdów do dodatkowego badania technicznego w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska.
  13. Kierowanie pojazdu do dodatkowego badania technicznego w celu ustalenia danych pojazdu niezbędnych do jego rejestracji.
  14. Wpisywanie do dowodu rejestracyjnego terminu badania technicznego pojazdu,
  15. Wyrażenie zgody na umieszczanie nadanych cech identyfikacyjnych pojazdu przez stację kontroli pojazdów.
  16. Przekazywanie do Centralnej Ewidencji Kierowców danych o osobach nią objętych,
  17. Przyjmowanie od Policji oraz jednostki upoważnionej do przeprowadzania badań technicznych zatrzymanego dowodu rejestracyjnego lub pozwolenia czasowego.
  18. Zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie.
  19. Przeprowadzanie kontroli spełnienia obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych.
  20. Zawiadomienie na piśmie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego w terminie 14 dni od dnia przeprowadzenia lub zakończenia kontroli o nieokazaniu przez osobę kontrolowaną dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu mechanicznego.
  21. Stosowanie egzekucji administracyjnej dla obowiązków o charakterze niepieniężnym pozostających we właściwości starosty w zakresie spraw prowadzonych przez wydział komunikacji.
  22. Pobieranie i rejestrowanie płatności dokonywanych przez petenta w systemie InfoCar lub dokonanych za pomocą karty płatniczej podczas obsługi w okienku.
  23. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie nakładania kar pieniężnych w sprawach określonych w art. 140m-140mb ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
  24. Udzielanie pisemnych informacji dotyczących pojazdów na zapytania kierowane przez uprawnione organy.
  25. Archiwizacja akt.
  26. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. Ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie stanowiska pracy.
    Odpowiada za:
    • należyte i terminowe wypełnianie swoich obowiązków pracowniczych jak też za szkody powstałe w wyniku zaniedbań obowiązków, należytego nadzoru i właściwej kontroli powierzonego odcinka pracy i mienia,
    • znajomość i realizację regulaminu organizacyjnego urzędu i innych przepisów prawa związanych merytorycznie z funkcjonowaniem urzędu,
    • prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi przepisami szczególnymi,
    • terminowość i merytoryczne załatwianie spraw.
  2. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych zawartych w zbiorach danych, które są przedmiotem wykonywanych czynności służbowych na swoim stanowisku pracy, nieuzasadnioną ich modyfikację, zniszczenie, nielegalne ujawnianie lub pozyskiwanie.
  3. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych z dnia 17 grudnia 2004r. ( Dz.U.2021.289 t.j.) w obszarze ustalonym zakresem czynności oraz procedurami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.
  4. Wprowadzanie danych i ich aktualizację na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa w zakresie zajmowanego stanowiska.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: II piętro budynku, sala obsługi, bezpośrednia obsługa interesanta, wysokie tempo pracy, sytuacje stresowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej.
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2019.1282 z późn. zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie zawodowe zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  3. Oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska;
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-15 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
  • pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz.
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od referenta do podinspektora w Wydziale Komunikacji i Dróg (OR.2110.4.2022)”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
  • I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
  • II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95-742-84-22 lub 501 478 541.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuje się, że:  
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Międzyrzeckiego z siedzibą przy ul. Przemysłowej 2, 66-300 Międzyrzecz,
  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/a danych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@powiat-miedzyrzecki.pl lub siedziby administratora.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w niniejszym naborze.
  4. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, jest niezbędne, aby uczestniczyć w naborze/rekrutacji/konkursie. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji.
  5. Przetwarzanie podanych przez Pana/ią danych odbywa się w oparciu o przepisy kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, co wyczerpuje przesłanki opisane art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO,
  6. Ma Pan/i, na zasadach art. 15 – 22 RODO, prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do żądania przenoszenia danych.
  7. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane przez trzy miesiące od ogłoszenia wyników naboru.
  8. Pani/a dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, w szczególności w związku z ogłoszeniem wyników naboru, dane mogą być upublicznione w BIP administratora. Administrator może także przekazać Pani/a dane podmiotom, które na podstawie podpisanej umowy powierzenia przetwarzania danych, przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora danych, w szczególności w zakresie usług wsparcia informatycznego czy prawnego.
  9. Przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na sposób przetwarzania realizowany przez Administratora.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Tomaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-04 09:18:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-04 09:22:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-25 13:48:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1178 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony