ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor - inspektor

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa

Data udostępnienia: 2022-03-15

Ogłoszono dnia: 2022-03-15

Termin składania dokumentów: 2022-03-31 10:00:00

Nr ogłoszenia: 6.2021

Id ogłoszenia: OR.2110.6.2021

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budowlanym, dowolnej specjalności.
  2. Co najmniej 6 miesięczny staż pracy, w tym minimumn3 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z pracą w budownictwie lub w administracji publicznej.
  3. Znajomość ustaw: przepisów prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych.
  4. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej.
  2. Bardzo dobra umiejętność czytania projektów budowlanych.
  3. Komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność podejmowania decyzji.
  4. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce.
  5. Obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność, dokładność.
  6. Posiadanie prawa jazdy.
  7. Umiejętność pracy pod presją czasu i analitycznego rozwiązywania problemów.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie wezwań do uzupełnienia wniosków niekompletnych pod względem formalnoprawnym w trybie Kpa.
  2. Podpisywanie na dokumentach dotyczących: pobierania opłat skarbowych, o prawomocności decyzji administracyjnych, potwierdzanie zgodności dokumentów z oryginałem, dokumentów stanowiących załączniki do pism, zaświadczeń
  3. Analiza wniosków wraz z dokumentami dotyczącymi spraw związanych z:- zatwierdzaniem i udzielaniem pozwoleń na budowę,- wykonaniem robót budowlanych oraz budowę w formie Zgłoszeń,- zmianą sposobu użytkowania,- wydawaniem zaświadczeń o samodzielności lokali.
  4. Sprawdzanie projektu budowlanego przed wydaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownej decyzji administracyjnej.
  5. W przypadku naruszeń wymagań ustawy Prawo budowlane przygotowanie postanowień o nałożeniu obowiązku usunięcia wskazanych nieprawidłowości określonych terminem ich usunięcia a po jego bezskutecznym upływie przygotowanie decyzji o odmowie zatwierdzenia projektu i udzieleniu pozwolenia na budowę wraz z procedurą poprzedzającą.
  6. Przeprowadzanie stosownych postępowań wynikających z Kpa.
  7. Przygotowanie projektów decyzji o pozwoleniu na budowę ze zwróceniem szczególnej uwagi na właściwe określenie kategorii obiektu budowlanego oraz nałożenie inspektora nadzoru budowlanego oraz inspektora nadzoru autorskiego na obiekty, które tego wymagają.
  8. Przygotowanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę na innego inwestora.
  9. Niezwłoczne załatwianie spraw związanych z zatwierdzeniem projektu budowlanego i udzieleniem pozwolenia na budowę ze szczególnym przestrzeganiem terminu określonego w art. 35 ust. 6 ustawy Prawo budowlane.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku – stanowisko do spraw weryfikacji dokumentacji projektowej i przygotowania decyzji o pozwoleniu na budowę:
  1. Ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie stanowiska pracy.
    Odpowiada za:
    • należyte i terminowe wypełnianie swoich obowiązków pracowniczych jak też za szkody powstałe w wyniku zaniedbań obowiązków, należytego nadzoru i właściwej kontroli powierzonego odcinka pracy i mienia,
    • znajomość i realizację regulaminu organizacyjnego urzędu i innych przepisów prawa związanych merytorycznie z funkcjonowaniem urzędu,
    • prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi przepisami szczególnymi,
    • terminowość i merytoryczne załatwianie spraw.
  2. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych zawartych w zbiorach danych, które są przedmiotem wykonywanych czynności służbowych na swoim stanowisku pracy, nieuzasadnioną ich modyfikację, zniszczenie, nielegalne ujawnianie lub pozyskiwanie.
  3. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych z dnia 17 grudnia 2004r. ( Dz.U.2021.289 t.j.) w obszarze ustalonym zakresem czynności oraz procedurami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.
  4. Wprowadzanie danych i ich aktualizację na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa w zakresie zajmowanego stanowiska.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój dwuosobowy na parterze budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w urzędzie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej.
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2019.1282 z późn. zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie zawodowe zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  4. Oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    • o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska;
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-31 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
  • pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz.
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: "Dotyczy naboru na stanowisko od podinspektora do inspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
  • I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
  • II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95-742-84-22 lub 501 478 541.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuje się, że:  
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Międzyrzeckiego z siedzibą przy ul. Przemysłowej 2, 66-300 Międzyrzecz,
  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/a danych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@powiat-miedzyrzecki.pl lub siedziby administratora.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w niniejszym naborze.
  4. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, jest niezbędne, aby uczestniczyć w naborze/rekrutacji/konkursie. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji.
  5. Przetwarzanie podanych przez Pana/ią danych odbywa się w oparciu o przepisy kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, co wyczerpuje przesłanki opisane art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO,
  6. Ma Pan/i, na zasadach art. 15 – 22 RODO, prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do żądania przenoszenia danych.
  7. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane przez trzy miesiące od ogłoszenia wyników naboru.
  8. Pani/a dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, w szczególności w związku z ogłoszeniem wyników naboru, dane mogą być upublicznione w BIP administratora. Administrator może także przekazać Pani/a dane podmiotom, które na podstawie podpisanej umowy powierzenia przetwarzania danych, przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora danych, w szczególności w zakresie usług wsparcia informatycznego czy prawnego.
  9. Przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na sposób przetwarzania realizowany przez Administratora.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Tomaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-15 13:13:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-15 13:16:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-05 10:54:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
802 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony