ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Inwestycji i Zamówień Publicznych

Data udostępnienia: 2022-07-28

Ogłoszono dnia: 2022-07-28

Termin składania dokumentów: 2022-08-08 10:00:00

Nr ogłoszenia: 7.2022

Id ogłoszenia: OR.2110.7.2022

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku budownictwo.
  2. Minimum 5 letni staż pracy lub 5 letnie wykonywanie działalności gospodarczej zgodnej z wymaganiami niezbędnymi.
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność pracy w zespole.
  2. Komunikatywność w mowie i piśmie.
  3. Obowiązkowość, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, rzetelność, odpowiedzialność za powierzone zadania, odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. W zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych:
    1. gromadzenie informacji oraz analiza danych dotyczących dostępnych funduszy i programów Unii Europejskiej oraz innych zewnętrznych źródeł finansowania, możliwych do wykorzystania dla realizacji zadań powiatu, w tym o obowiązujących procedurach i warunkach ubiegania się o nie,
    2. prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych dla pozostałych Wydziałów i jednostek organizacyjnych o możliwości pozyskiwania środków z funduszy europejskich i innych źródeł krajowych i zagranicznych na realizację zadań własnych i strategii rozwoju powiatu,
    3. samodzielne przygotowywanie projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych;
    4. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem aplikacji dla projektów przewidzianych do finansowania przy udziale środków ze źródeł zewnętrznych, w tym kompletowanie wymaganej dokumentacji, jej przechowywanie i archiwizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi,
    5. monitorowanie złożonych wniosków we właściwych instytucjach i organizacjach,
    6. opracowywanie koncepcji wdrażania oraz realizacja projektów, które uzyskały dofinansowanie, w tym sporządzanie wniosków o płatność, wypełnianie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych oraz obowiązków wynikających z trwałości tych projektów, prowadzenie, ich rozliczenia,
    7. udział w przygotowywaniu projektów wspólnych z innymi partnerami, współdziałanie w tym zakresie z pozostałymi Wydziałami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi samorządami i podmiotami,
    8. prowadzenie zbiorczej ewidencji projektów realizowanych przez Wydziały i jednostki organizacyjne powiatu, które korzystają z funduszy europejskich oraz z innych źródeł krajowych i zagranicznych,
    9. współpraca i pomoc w przygotowywaniu wniosków i aplikacji przez powiatowe jednostki organizacyjne dla projektów przewidzianych do współfinansowania ze źródeł zewnętrznych,
    10. udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu kontroli wewnętrznych w zakresie prawidłowości stosowania przepisów dotyczących procedur wdrażania środków zewnętrznych w starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu,
    11. wsparcie informacyjne przedsiębiorców, organizacji pozarządowych, jednostek samorządu terytorialnego oraz osób fizycznych zainteresowanych ubieganiem się o środki z funduszy europejskich oraz innych źródeł krajowych i zagranicznych.
  2. W zakresie inwestycji, remontów i zamówień publicznych:
    1. analiza, we współpracy Wydziałami i jednostkami organizacyjnymi, potrzeb inwestycyjnych i remontowych powiatu,
    2. sporządzanie rocznych i wieloletnich projektów planów w tym zakresie,
    3. przygotowywanie materiałów i dokumentacji wyjściowej do realizacji inwestycji lub zadania remontowego, w tym w szczególności:
      • kompletowanie niezbędnej dokumentacji projektowej i technicznej zadania,
      • przygotowanie materiałów przetargowych zgodnie z prawem zamówień publicznych oraz przechowywanie dokumentacji prowadzonych postępowań,
      • przygotowywanie we współpracy z prawnikami projektów umów na wykonanie zadań inwestycyjnych lub remontowych,
      • nadzorowanie toku prowadzonych prac wykonawczych, uczestniczenie w odbiorach wykonanych zadań, dokonywanie odbiorów pogwarancyjnych,
      • prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwestycji, odbiorem robót budowlanych i remontowych, przekazywaniem ich do użytkowania,
      • opracowywanie okresowych, zbiorczych informacji, analiz i sprawozdań z realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych,
      • doradztwo przy remontach przeprowadzanych przez powiatowe jednostki organizacyjne,
    4. przygotowywanie i przeprowadzanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz współpraca w tym zakresie z właściwymi komórkami organizacyjnymi,
    5. organizowanie prac, posiedzeń i narad komisji przetargowej,
    6. prowadzenie rejestrów zamówień, odwołań i protestów oraz opracowywanie zbiorczych sprawozdań dotyczących udzielonych zamówień publicznych,
    7. nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawo zamówień publicznych przez Wydziały i jednostki organizacyjne, prowadzenie szkolenia, doradztwa i instruktażu w tym zakresie,
    8. udział w kontrolach prawidłowości stosowania przepisów obowiązujących w zakresie udzielania zamówień publicznych w Starostwie oraz jednostkach podległych powiatowi.
    9. współpraca z samorządem wojewódzkim, samorządami gminnymi i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań i działań wynikających ze Strategii Rozwoju Powiatu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego i Wieloletniej Prognozy Finansowej,
    10. współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w zakresie planowania, realizacji i rozliczania zadań inwestycyjnych prowadzonych na drogach powiatowych przy finansowym udziale gmin powiatu,
    11. sporządzanie sprawozdań, opracowań i innych materiałów w zakresie zadań realizowanych przez Biuro,
    12. współdziałanie z Wydziałami i jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie opracowania zestawień działań i analiz potrzebnych do bieżących opracowań przygotowanych przez Biuro,
    13. współpraca z samorządami gmin, podmiotami gospodarczymi i organizacjami pozarządowymi w zakresie działań podejmowanych na rzecz rozwoju gospodarczego powiatu oraz wspierania lokalnych inicjatyw służących rozwojowi powiatu,
    14. dokonywanie we współpracy z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi okresowych analiz w zakresie utrzymania powiatowych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych,
    15. monitorowanie zakończonych projektów unijnych w okresie ich trwałości.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. Ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie stanowiska pracy.
  2. Odpowiada za:
    • należyte i terminowe wypełnianie swoich obowiązków pracowniczych jak też za szkody powstałe w wyniku zaniedbań obowiązków, należytego nadzoru i właściwej kontroli powierzonego odcinka pracy i mienia,
    • znajomość i realizację regulaminu organizacyjnego urzędu i innych przepisów prawa związanych merytorycznie z funkcjonowaniem urzędu,
    • prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi przepisami szczególnymi,
    • terminowość i merytoryczne załatwianie spraw,
  3. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych zawartych w zbiorach danych, które są przedmiotem wykonywanych czynności służbowych na swoim stanowisku pracy, nieuzasadnioną ich modyfikację, zniszczenie, nielegalne ujawnianie lub pozyskiwanie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój na parterze budynku, winda w budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej.
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2022.530) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  4. Kserokopia prawa jazdy. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  5. Oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-08-08 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
  • pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz.
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: "Dotyczy naboru na stanowisko kierownika Biura Inwestycji i Zamówień Publicznych”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
  • I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
  • II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95-742-84-77 lub 504 248 119.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuje się, że:  
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Międzyrzeckiego z siedzibą przy ul. Przemysłowej 2, 66-300 Międzyrzecz,
  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/a danych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@powiat-miedzyrzecki.pl lub siedziby administratora.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w niniejszym naborze.
  4. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, jest niezbędne, aby uczestniczyć w naborze/rekrutacji/konkursie. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji.
  5. Przetwarzanie podanych przez Pana/ią danych odbywa się w oparciu o przepisy kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, co wyczerpuje przesłanki opisane art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO,
  6. Ma Pan/i, na zasadach art. 15 – 22 RODO, prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do żądania przenoszenia danych.
  7. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane przez trzy miesiące od ogłoszenia wyników naboru.
  8. Pani/a dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, w szczególności w związku z ogłoszeniem wyników naboru, dane mogą być upublicznione w BIP administratora. Administrator może także przekazać Pani/a dane podmiotom, które na podstawie podpisanej umowy powierzenia przetwarzania danych, przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora danych, w szczególności w zakresie usług wsparcia informatycznego czy prawnego.
  9. Przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na sposób przetwarzania realizowany przez Administratora.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Tomaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-27 13:29:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-27 14:08:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-08-08 13:33:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
776 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony