ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Geolog powiatowy

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: 1/5

Ilość etatów: 1/5

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2022-12-20

Ogłoszono dnia: 2022-12-20

Termin składania dokumentów: 2023-01-09 12:00:00

Nr ogłoszenia: 9.2022

Id ogłoszenia: OR.2110.9.2022

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe geologiczne.
  2. Minimum 3 lata stażu pracy, w tym 1 rok w administracji publicznej.
  3. Znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
    • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze,
    • ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców,
    • ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    • ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    • ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
    • ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
  4. Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel, obsługa poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych wspomagających pracę na stanowisku pracy.
  5. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Posiadania prawa jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność pracy w zespole.
  2. Komunikatywność w mowie i piśmie.
  3. Obowiązkowość, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, rzetelność, odpowiedzialność za powierzone zadania, odporność na stres

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin pospolitych na powierzchni nie przekraczającej 2 ha i przewidywanym rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m3 ,
  • prowadzenie nadzoru i kontroli w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców uprawnień i obowiązków z tytułu udzielonych koncesji,
  • ustalanie wysokości opłat dodatkowych za prowadzenie działalności z rażącym naruszeniem warunków określonych w koncesji lub zatwierdzonym projekcie robót geologicznych,
  • przygotowywanie decyzji zatwierdzających projekty prac geologicznych, które nie wymagają uzyskania koncesji,
  • przygotowywanie decyzji zatwierdzających dokumentacje geologiczne oraz ich zmianę,
  • przygotowywanie nakazów wykonania dodatkowych prac geologicznych za wynagrodzeniem;
  • opiniowanie projektów studium uwarunkowań i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz uzgadnianie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w zakresie udokumentowanych złóż kopalin i wód podziemnych oraz ruchów masowych;
  • gromadzenie, przechowywanie, chronienie i udostępnianie informacji geologicznej.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój na I piętrze budynku, winda w budynku, praca przy monitorze ekranowym, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej. Przeprowadzanie kontroli w terenie na obszarze Powiatu Międzyrzeckiego.
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  4. Kserokopia prawa jazdy. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  5. Oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-01-09 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAPpocztą na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz.
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „geolog powiatowy”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
  • I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
  • II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95-742-84-22 lub 504 249 850.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuje się, że:  
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Międzyrzecki z siedzibą przy ul. Przemysłowej 2, 66-300 Międzyrzecz,
  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/a danych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@powiat-miedzyrzecki.pl lub siedziby administratora.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w niniejszym naborze.
  4. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, jest niezbędne, aby uczestniczyć w naborze/rekrutacji/konkursie. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji.
  5. Przetwarzanie podanych przez Pana/ią danych odbywa się w oparciu o przepisy kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, co wyczerpuje przesłanki opisane art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO,
  6. Ma Pan/i, na zasadach art. 15 – 22 RODO, prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do żądania przenoszenia danych.
  7. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane przez trzy miesiące od ogłoszenia wyników naboru.
  8. Pani/a dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, w szczególności w związku z ogłoszeniem wyników naboru, dane mogą być upublicznione w BIP administratora. Administrator może także przekazać Pani/a dane podmiotom, które na podstawie podpisanej umowy powierzenia przetwarzania danych, przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora danych, w szczególności w zakresie usług wsparcia informatycznego czy prawnego.
  9. Przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na sposób przetwarzania realizowany przez Administratora.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Didenkow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-20 14:40:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-20 14:41:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-16 11:56:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
475 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony