ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor

Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38

Wymiar etatu: Pełny, od 1 sierpnia 2023 r.

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2023-05-11

Ogłoszono dnia: 2023-05-11

Termin składania dokumentów: 2023-06-02 13:00:00

Nr ogłoszenia: 1.2023

Id ogłoszenia: OR.2111.1.2023

Zlecający: Zarząd Powiatu Międzyrzeckiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe, ukończona specjalizacja z zakresu pomocy społecznej
  2. minimum 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku dyrektora domu pomocy społecznej,
  7. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  8. nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej,
  9. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  10. znajomość ustaw i innych przepisów z zakresu pomocy społecznej, Prawa zamówień publicznych, samorządu powiatowego, Kodeksu pracy, kpa oraz finansów pub­licznych,
  11. znajomość problematyki organizacji i zarządzania domem pomocy społecznej,
  12. doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi,
  13. umiejętność obsługi komputera,
  14. odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji, komunikatywność, sumienność, umie­jętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i zdolność negocjowania,
  15. dyspozycyjność.
  16. posiadanie prawa jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office.
  2. umiejętność pracy w zespole.
  3. komunikatywność w mowie i piśmie.
  4. obowiązkowość, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, rzetelność, odpowiedzialność za powierzone zadania, odporność na stres
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • organizowanie, kierowanie i koordynowanie pracy domu pomocy społecznej,
  • wykonywanie czynności w sprawach z zakresu pracy za pracodawcę oraz prowadzenie polityki kadrowej Domu,
  • zarządzanie mieniem Domu i reprezentowanie go na zewnątrz,
  • właściwe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykorzystywanie przydzielonych jednostce funduszy z przestrzeganiem zasad gospodarności i dyscypliny budżetowej oraz pełnego wykorzystania istniejącej bazy,
  • prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków sprawozdawczych, rozliczeniowych oraz związanych z planowaniem wydatków budżetowych
  • sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem zadań Domu,
  • wydawanie zarządzeń wewnętrznych,
  • współpraca w realizacji zadań ze specjalistami zatrudnionymi w Domu, mieszkańcami, pracownikami administracji i obsługi,
  • współdziałanie z organami państwowymi i samorządowymi oraz organizacjami poza­rzą­do­wy­mi współpraca z instytucjami
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  • odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie jednostki organizacyjnej,
  • odpowiada za zapewnienie całodobowej opieki mieszkańcom Domu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, praca przy monitorze.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  5. Kserokopia prawa jazdy. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności zgodnie z wymaganiami niezbędnymi.
  6. Oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska,
    • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji.
 
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-06-02 13:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
  • pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz.
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
  • I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
  • II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95-742-84-22 lub 504 249 850.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuje się, że:  
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Międzyrzecki z siedzibą przy ul. Przemysłowej 2, 66-300 Międzyrzecz,
  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/a danych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@powiat-miedzyrzecki.pl lub siedziby administratora.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w niniejszym naborze.
  4. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, jest niezbędne, aby uczestniczyć w naborze/rekrutacji/konkursie. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji.
  5. Przetwarzanie podanych przez Pana/ią danych odbywa się w oparciu o przepisy kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, co wyczerpuje przesłanki opisane art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO,
  6. Ma Pan/i, na zasadach art. 15 – 22 RODO, prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do żądania przenoszenia danych.
  7. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane przez trzy miesiące od ogłoszenia wyników naboru.
  8. Pani/a dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, w szczególności w związku z ogłoszeniem wyników naboru, dane mogą być upublicznione w BIP administratora. Administrator może także przekazać Pani/a dane podmiotom, które na podstawie podpisanej umowy powierzenia przetwarzania danych, przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora danych, w szczególności w zakresie usług wsparcia informatycznego czy prawnego.
  9. Przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na sposób przetwarzania realizowany przez Administratora.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Didenkow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-11 12:58:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-11 13:01:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Damian Makowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-13 14:46:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1220 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony