ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Młodszy referent - podinspektor

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Komunikacji i Dróg

Data udostępnienia: 2023-11-15

Ogłoszono dnia: 2023-11-15

Termin składania dokumentów: 2023-11-27 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1.2023

Id ogłoszenia: OR.2110.1.2023

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie: co najmniej w trakcie realizacji studiów pierwszego lub drugiego stopnia w uznaniu przepisów o kształceniu wyższym
  2. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  6. Nieposzlakowana opinia
  7. Posiadanie prawa jazdy kat. B
  8. Biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych wspomagających pracę na stanowisku pracy
  9. Znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
    • ustawa o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2022 r. poz.1526)
    • ustawa o pracownikach samorządowych (Dz.U 2022 poz.530)
    • kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2023 r. poz.775)
    • ustawa Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2023 poz. 1047)
    • ustawa o kierujących pojazdami (Dz.U. 2023 poz. 662)
    • ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U 2022 poz.479)
    • ustawa o opłacie skarbowej (Dz.U 2023 poz. 2111).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność pracy w zespole
  2. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce
  3. Komunikatywność w mowie i piśmie
  4. Obowiązkowość, staranność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, wykonywaniu zadań, rzetelność, odpowiedzialność za powierzone zadania, odporność na stres oraz wysoka kultura osobista

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Dokonywanie rejestracji pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, zalegalizowanych tablic rejestracyjnych oraz nalepki kontrolnej – jeżeli jest wymagana.
  2. Przekazywanie odpłatnie wojewodzie mazowieckiemu częściowo wypełnionych blankietów dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych oraz nalepek kontrolnych.
  3. Dokonywanie czasowej rejestracji pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i zalegalizowanych tablic rejestracyjnych.
  4. Przyjmowanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji.
  5. Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu.
  6. Legalizowanie tablic rejestracyjnych przez umieszczenie na nich znaku legalizacyjnego.
  7. Wydawanie kart pojazdów dla pojazdów samochodowych przy pierwszej rejestracji pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  8. Dokonywanie wpisów w karcie pojazdu o nabyciu lub zbyciu pojazdu oraz zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnych.
  9. Dokonywanie czasowego wycofania pojazdu z ruchu.
  10. Dokonywanie wyrejestrowania pojazdu.
  11. Przekazywanie do Centralnej Ewidencji Pojazdów danych lub informacji o pojazdach,
  12. Kierowanie pojazdów do dodatkowego badania technicznego w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska.
  13. Kierowanie pojazdu do dodatkowego badania technicznego w celu ustalenia danych pojazdu niezbędnych do jego rejestracji .
  14. Wpisywanie do dowodu rejestracyjnego terminu badania technicznego pojazdu,
  15. Wyrażenie zgody na umieszczanie nadanych cech identyfikacyjnych pojazdu przez stację kontroli pojazdów.
  16. Przekazywanie do Centralnej Ewidencji Kierowców danych o osobach nią objętych,
  17. Przyjmowanie od Policji oraz jednostki upoważnionej do przeprowadzania badań technicznych zatrzymanego dowodu rejestracyjnego lub pozwolenia czasowego.
  18. Zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie.
  19. Przeprowadzanie kontroli spełnienia obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych.
  20. Zawiadomienie na piśmie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego w terminie 14 dni od dnia przeprowadzenia lub zakończenia kontroli o nieokazaniu przez osobę kontrolowaną dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu mechanicznego.
  21. Stosowanie egzekucji administracyjnej dla obowiązków o charakterze niepieniężnym pozostających we właściwości starosty w zakresie spraw prowadzonych przez wydział komunikacji.
  22. Pobieranie i rejestrowanie płatności dokonywanych przez petenta w systemie InfoCar, w kasie urzędu lub dokonanych za pomocą karty płatniczej podczas obsługi w okienku.
  23. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie nakładania kar pieniężnych w sprawach określonych w art. 140m-140mb ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
  24. Udzielanie pisemnych informacji dotyczących pojazdów na zapytania kierowane przez uprawnione organy.
  25. Archiwizacja akt.
  26. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
1. Znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi systemu CEPIK, poczty elektronicznej,
2. Znajomość funkcjonowania jednostek organizacyjnych powiatu.
3. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce,
4. Samodzielność i ukierunkowanie na rozwój.
5. Komunikatywność w mowie i piśmie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Warunki pracy na stanowisku: pokój na II piętrze budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej.
  2. Obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka), telefoniczny i bezpośredni kontakt z komórkami urzędu, innymi instytucjami.
  3. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz. 530 z późn. zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  4. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
  5. Kserokopia prawa jazdy kat. B.
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska.
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) do celów związanych z rekrutacją na stanowisko od młodszego referenta do podinspektora w Wydziale KD.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-11-27 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAPpocztą na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz.
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od młodszego referenta do podinspektora w Wydziale Komunikacji i Dróg”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
  • I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
  • II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95-742-84-22 lub 501 478 541.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Didenkow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-15 13:14:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-15 13:18:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-04 12:57:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
668 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony