Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Powiatu Międzyrzeckiego
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2024-06-14
Ogłoszono dnia: 2024-06-14
Termin składania dokumentów: 2024-06-25 10:00:00
Nr ogłoszenia: 9.2024
Id ogłoszenia: OR.2110.9.2024
Zlecający: Starosta Międzyrzecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w uznaniu przepisów o kształceniu wyższym.
- Doświadczenie zawodowe – udokumentowanie zatrudnienia, stażu pracy, co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wiedza ogólna na temat Powiatu Międzyrzeckiego. Znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy, prawo zamówień publicznych, prawo oświatowe oraz o ochronie informacji niejawnych.
- Umiejętność zarządzania organizacją oraz zasobami ludzkimi, umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce, umiejętności analityczne i koncepcyjne, doskonała organizacja pracy.
- Posiadanie prawa jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość programów, systemu do elektronicznego obiegu dokumentu.
- Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce.
- Obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność, systematyczność.
- Wysoka kultura osobista.
- Odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania Starostwa,
- opracowywanie projektów: Statutu Powiatu, statutów nowo tworzonych jednostek organizacyjnych oraz Regulaminu organizacyjnego Starostwa, regulaminów wynagradzania, zarządzeń starosty
- nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Zarządu,
- koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd,
- organizowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem raportu i stanie powiatu,
- zapewnienie kontroli wykonywania zadań wynikających z aktów prawa,
- prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem standardów kontroli zarządczej w Starostwie,
- opracowywanie projektów zakresów czynności naczelników, kierowników wydziałów i pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy,
- koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem naborów na stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze,
- organizowanie służby przygotowawczej dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym oraz podejmowanie decyzji w tym zakresie,
- koordynowanie przeprowadzania ocen okresowych pracowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych powiatu,
- zapewnienie warunków materialno-technicznych dla działalności Starostwa,
- nadzorowanie zakupów środków trwałych, remontów oraz gospodarki powierzchnią użytkową budynku Starostwa,
- wykonywanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej oraz dbałość o właściwą obsługę interesantów,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz opracowywanie analiz; organizowanie przyjmowania interesantów zgłaszających skargi i wnioski, w tym prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wydziałem organizacyjnym, wydziałem edukacji, spraw społecznych i promocji, wydziałem komunikacji i dróg, biurem rady i zarządu powiatu, biurem informatyki i bezpieczeństwa informacji oraz Powiatowym Urzędem Pracy i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie,
- wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień bądź poleceń Starosty.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
|
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
|
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-06-25 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć:
- w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
- pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na Sekretarza Powiatu”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
- I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
- II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95/742 84 22 lub 504 249 850.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Międzyrzecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wioletta Didenkow |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-14 11:45:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Melonek |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-14 11:50:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Melonek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-01 09:30:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 654 raz(y) |