ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor - główny specjalista

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa

Data udostępnienia: 2021-11-02

Ogłoszono dnia: 2021-11-02

Termin składania dokumentów: 2021-11-30 12:00:00

Nr ogłoszenia: 6/2021

Id ogłoszenia: OR.2110.6.2021

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budowlanym.
  2. Co najmniej 1 roczny staż pracy, w tym minimum 3 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z pracą w budownictwie lub w administracji publicznej.
  3. Znajomość ustaw: przepisów prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych.
  4. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Nieposzlakowana opinia.
  9. Prawo jazdy kat. B
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej.
  2. Bardzo dobra umiejętność czytania projektów budowlanych.
  3. Komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność podejmowania decyzji.
  4. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce.
  5. Obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność, dokładność.
  6. Wysoka kultura osobista.
  7. Umiejętność pracy pod presją czasu i analitycznego rozwiązywania problemów.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie wezwań do uzupełnienia wniosków niekompletnych pod względem formalnoprawnym w trybie Kpa.
  2. Podpisywanie na dokumentach dotyczących: pobierania opłat skarbowych, o prawomocności decyzji administracyjnych, potwierdzanie zgodności dokumentów z oryginałem, dokumentów stanowiących załączniki do pism, zaświadczeń i decyzji.
  3. Analiza wniosków wraz z dokumentami dotyczącymi spraw związanych z:- zatwierdzaniem i udzielaniem pozwoleń na budowę,- wykonaniem robót budowlanych oraz budowę w formie zgłoszeń,- zmianą sposobu użytkowania,- wydawaniem zaświadczeń o samodzielności lokali.
  4. Sprawdzanie projektu budowlanego przed wydaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownej decyzji administracyjnej.
  5. W przypadku naruszeń wymagań ustawy Prawo budowlane przygotowanie postanowień o nałożeniu obowiązku usunięcia wskazanych nieprawidłowości określonych terminem ich usunięcia, a po jego bezskutecznym upływie przygotowanie decyzji o odmowie zatwierdzenia projektu i udzieleniu pozwolenia na budowę wraz z procedurą poprzedzającą.
  6. Przeprowadzanie stosownych postępowań wynikających z Kpa.
  7. Przygotowanie projektów decyzji o pozwoleniu na budowę ze zwróceniem szczególnej uwagi na właściwe określenie kategorii obiektu budowlanego oraz nałożenie inspektora nadzoru budowlanego oraz inspektora nadzoru autorskiego na obiekty, które tego wymagają.
  8. Przygotowanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę na innego inwestora.
  9. Niezwłoczne załatwianie spraw związanych z zatwierdzeniem projektu budowlanego i udzieleniem pozwolenia na budowę ze szczególnym przestrzeganiem terminu określonego w art. 35 ust. 6 ustawy Prawo budowlane.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku – stanowisko do spraw weryfikacji dokumentacji projektowej i przygotowania decyzji o pozwoleniu na budowę:
  1. Odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i i gospodarności.
  2. Odpowiedzialność za zabezpieczenie warunków zachowania tajemnic ustawowo chronionych.
  3. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w obszarze ustalonym zakresem czynności oraz procedurami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój dwuosobowy na parterze budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w urzędzie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej.
Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. C.v.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Kserokopia prawa jazdy.
  5. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  6. Oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-11-30 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od podinspektora do głównego specjalisty w Wydziale Architektury i Budownictwa”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95-742-84-22 lub 501 478 541.
 
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
 
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
  • I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
  • II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Tomaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-02 10:47:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-02 10:49:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-13 08:49:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
592 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony