ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 11/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 11/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent - inspektor

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Data udostępnienia: 2021-12-09

Ogłoszono dnia: 2021-12-09

Termin składania dokumentów: 2022-01-10 10:00:00

Nr ogłoszenia: 11/2021

Id ogłoszenia: OR.2110.11.2021

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe, kierunek: gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna, geodezja.
  2. Doświadczenie w administracji minimum 1 rok
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość przepisów aktów prawnych: ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość regulacji prawnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych.;
  9. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych wspomagających pracę na stanowisku pracy; znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel).
  2. Komunikatywność w mowie i piśmie.
  3. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce.
  4. Obowiązkowość, rzetelność, systematyczność.
  5. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
  6. Wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom.
  7. Znajomość programów systemu STRATEG firmy Geobid (tj. EWMAPA, EWOPIS, UŻYTKOWANIE WIECZYSTE I TRWAŁY ZARZĄD, MIENIE) będzie dodatkowym atutem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych do tej ustawy, w tym w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i Powiatu Międzyrzeckiego;
  • prowadzenie innych spraw dotyczących nieruchomości wynikających z odrębnych przepisów;
  • bieżące prowadzenie spraw, w tym postępowań administracyjnych w sprawach indywidualnych;
  • analiza spraw, podejmowanie właściwych i niezbędnych czynności w prowadzonych sprawach;
  • terminowe załatwianie spraw oraz niezwłoczne podejmowanie czynności w poszczególnych sprawach;
  • bieżące i terminowe informowanie stron o podejmowanych czynnościach oraz rozstrzygnięciach;
  • przyjmowanie stron i udzielanie niezbędnych wyjaśnień;podejmowanie spraw z urzędu;
  • przygotowywanie projektów dokumentów, pism i rozstrzygnięć, w tym decyzji administracyjnych do akceptacji bezpośredniemu przełożonemu;
  • składanie na bieżąco bezpośredniemu przełożonemu referatu z prowadzonych spraw;
  • opracowanie analiz, ocen i informacji oraz wynikających z nich wniosków;
  • aktualizacja i naliczanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego;
  • przetwarzanie do postaci dokumentów elektronicznych materiałów zasobu w postaci nieelektronicznej;
  • zapewnianie podmiotom publicznym bezpośredniego dostępu do baz danych, jeśli taki dostęp wynika z przepisów prawa;
  • prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw prowadzonych na stanowisku pracy;
  • zawiadamianie właścicieli, organów podatkowych, wydziału ksiąg wieczystych właściwego miejscowo sądu rejonowego i właściwych miejscowo jednostek statystyki publicznej o zmianach w ewidencji gruntów i budynków.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. Ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie stanowiska pracy.
  2. Odpowiada za:
    • należyte i terminowe wypełnianie swoich obowiązków pracowniczych jak też za szkody powstałe w wyniku zaniedbań obowiązków, należytego nadzoru i właściwej kontroli powierzonego odcinka pracy i mienia,
    • znajomość i realizację regulaminu organizacyjnego urzędu i innych przepisów prawa związanych merytorycznie z funkcjonowaniem urzędu,
    • prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi przepisami szczególnymi,
    • terminowość i merytoryczne załatwianie spraw,
  3. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych zawartych w zbiorach danych, które są przedmiotem wykonywanych czynności służbowych na swoim stanowisku pracy, nieuzasadnioną ich modyfikację, zniszczenie, nielegalne ujawnianie lub pozyskiwanie.
  4. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych z dnia 17 grudnia 2004 r. (Dz.U.2021.289 t.j.) w obszarze ustalonym zakresem czynności oraz procedurami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.
  5. Wprowadzanie danych i ich aktualizację na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa – w zakresie zajmowanego stanowiska.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój dwustanowiskowy na IV piętrze budynku (winda), praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2019.1282 t.j.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wymagane doświadczenie oraz prawo jazdy.
  4. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  5. Oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    • o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska;
  6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) do celów związanych z rekrutacją na stanowisko od referenta do inspektora w Wydziale GN.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-01-10 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od referenta do inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
 
Konkurs składa się z części pisemnej (sprawdzian wiedzy) oraz z rozmowy kwalifikacyjnej. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Tomaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-09 12:22:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-09 12:23:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-14 11:04:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
664 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony