ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor

Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej "Leśna Polana" w Jasieńcu

Wymiar etatu: pełny, od dnia 25 lutego 2022 r.

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2021-12-13

Ogłoszono dnia: 2021-12-13

Termin składania dokumentów: 2022-01-14 10:00:00

Nr ogłoszenia: 2.2021

Id ogłoszenia: OR.2111.2.2021

Zlecający: Zarząd Powiatu Międzyrzeckiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 - letni staż pracy w pomocy społecznej;
  2. ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
  3. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  4. doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi;
  5. znajomość problematyki organizacji i zarządzania domem pomocy społecznej;
  6. posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (w przypadku braku obywatelstwa polskiego- posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzone jednym z następujących dokumentów: certyfikatem znajomości języka polskiego, dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty, świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości);
  7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku dyrektora domu pomocy społecznej;
  9. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  10. nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej;
  11. znajomość ustaw i innych przepisów z zakresu pomocy społecznej, Prawa zamówień publicznych, samorządu powiatowego, Kodeksu pracy oraz finansów publicznych;
  12. umiejętność obsługi komputera;
  13. odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji, komunikatywność, sumienność, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i zdolność negocjowania;
  14. prawo jazdy kat. B;
  15. dyspozycyjność.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
  2. wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy za pracodawcę oraz prowadzenie polityki kadrowej;
  3. zarządzanie mieniem Domu;
  4. właściwe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykorzystywanie przydzielonych jednostce funduszy z przestrzeganiem zasad gospodarności i dyscypliny budżetowej oraz pełnego wykorzystania istniejącej bazy;
  5. prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków sprawozdawczych, rozliczeniowych oraz związanych z planowaniem wydatków budżetowych;
  6. odpowiedzialność za prawidłowe realizowanie zadań statutowych Domu, w tym wynikających z przepisów prawnych;
  7. wydawanie zarządzeń wewnętrznych;
  8. współdziałanie z organami państwowymi i samorządowymi, innymi instytucjami oraz organizacjami poza­rzą­do­wy­mi;
  9. współpraca w realizacji zadań ze specjalistami zatrudnionymi w Domu, mieszkańcami, pracownikami administracji i obsługi.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
Dyrektor ponosi odpowiedzialność za:
  1. prawidłowe funkcjonowanie jednostki organizacyjnej powiatu;
  2. zapewnienie całodobowej opieki mieszkańcom Domu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, praca przy monitorze.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ukończenie specjalizacji.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
  5. Kserokopia prawa jazdy.
  6. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  10. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na kierowanie domem pomocy społecznej
  11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-01-14 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
  • pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Przemysłowa 2,
    66-300 Międzyrzecz.
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze dyrektora Domu Pomocy Społecznej „Leśna Polana” w Jasieńcu”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Tomaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-13 13:39:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-13 13:43:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-16 12:25:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
931 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony