ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor - inspektor - ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2021-12-17

Ogłoszono dnia: 2021-12-17

Termin składania dokumentów: 2022-01-05 12:00:00

Nr ogłoszenia: 12/2021

Id ogłoszenia: OR.2110.12.2021

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe (preferowane o kierunku: ochrona środowiska i pokrewne, prawo, administracja).
  2. Minimum 6 miesięczny staż pracy.
  3. Znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
    • ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.2021.1973) w zakresie zadań starosty,
    • ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2021.779 ze zm.) w zakresie zadań starosty,
    • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U.2021.735 ze zm.),
    • ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U.2020.920 ze zm.),
    • ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2019.1282 ze zm.)
  4. Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel, obsługa poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych wspomagających pracę na stanowisku pracy.
  5. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność pracy w zespole.
  2. Komunikatywność w mowie i piśmie.
  3. Obowiązkowość, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, rzetelność, odpowiedzialność za powierzone zadania, odporność na stres

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie rejestru zawierającego informacje o terenach zagrożonych ruchami masowymi ziemi oraz terenów , na których występują te ruchy,
  • prowadzenie spraw związanych z okresowymi badaniami gleby i ziemi,
  • przygotowywanie decyzji o odszkodowaniu w razie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości w związku z ochroną zasobów środowiska ustalonych na podstawie przepisów ustawy o ochronie przyrody i prawa ochrony środowiska,
  • przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogąca negatywnie oddziaływać na środowisko,
  • ustalanie wymagań w zakresie ochrony środowiska dla instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, o ile jest to uzasadnione koniecznością ochrony środowiska,
  • przygotowywanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza,
  • przygotowywanie decyzji zobowiązującej prowadzącego instalację do sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,
  • przygotowywanie decyzji nakładającej obowiązek: ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego dla podmiotu negatywnie oddziałującego na środowisko,
  • przygotowywanie decyzji o przeniesieniu praw i obowiązków wynikających z pozwoleń emisyjnych,
  • przygotowywanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów,
  • przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie zbierania i prowadzenie przetwarzania odpadów,
  • sporządzanie wykazu potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi,
  • nadzór nad monitoringiem środowiska,
  • inne prace zlecone przez przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój na I piętrze budynku, winda w budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej. Przeprowadzanie kontroli w terenie na obszarze Powiatu Międzyrzeckiego. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019.1282 z późn. zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  5. Kserokopia prawa jazdy. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności, w przypadku ich posiadania.
  6. Oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji.
 
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-01-05 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
  • pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz.
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Od podinspektora do inspektora do spraw ochrony środowiska i gospodarki odpadami”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
  • I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
  • II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95-742-84-22 lub 501 478 541.
 
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Tomaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-17 09:26:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-17 09:28:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-14 11:02:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
580 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony