ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor - inspektor - ds. gospodarowania nieruchomościami nierolnymi

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny, zatrudnienie od 01.04.2022 r.

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Data udostępnienia: 2022-02-04

Ogłoszono dnia: 2022-02-04

Termin składania dokumentów: 2022-02-15 10:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2022

Id ogłoszenia: OR.2110.1.2022

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Znajomość regulacji prawnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych.
  8. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  • Obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows) oraz urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych wspomagających pracę na stanowisku pracy.
  • Obowiązkowość, zdyscyplinowanie, komunikatywność i odpowiedzialność za powierzone zadania, umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole, samodzielność w działaniu, odporność na stres.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość programów do obsługi i prowadzenia baz, tj. EWMAPA, EWOPIS, UŻYTKOWANIE WIECZYSTE I TRWAŁY ZARZĄD, MIENIE.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych do tej ustawy, w tym w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i Powiatu Międzyrzeckiego.
  2. Prowadzenie innych spraw dotyczących nieruchomości wynikających z odrębnych przepisów.
  3. Aktualizacja i naliczanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
  4. Zawiadamianie właścicieli, organów podatkowych, wydziału ksiąg wieczystych właściwego miejscowo sądu rejonowego i właściwych miejscowo jednostek statystyki publicznej o zmianach w ewidencji gruntów i budynków.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. Ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie  stanowiska pracy.
  2. Odpowiada za:
    • należyte i terminowe wypełnianie swoich obowiązków pracowniczych jak też za szkody powstałe w wyniku zaniedbań obowiązków, należytego nadzoru i właściwej kontroli powierzonego odcinka pracy i mienia,
    • znajomość i realizację regulaminu organizacyjnego urzędu i innych przepisów prawa związanych  merytorycznie z funkcjonowaniem urzędu,
    • prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi  przepisami szczególnymi,
    • terminowość i merytoryczne załatwianie spraw,
  3. Ponosi odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych zawartych w zbiorach danych, które są przedmiotem wykonywanych czynności służbowych na swoim stanowisku pracy,  nieuzasadnioną ich modyfikację, zniszczenie, nielegalne ujawnianie lub pozyskiwanie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój dwustanowiskowy na IV piętrze budynku (winda), praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2019.1282 z późn. zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  3. Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy.
  4. Oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-02-15 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
  • pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz.
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Od podinspektora do inspektora do spraw gospodarowania nieruchomościami nierolnymi”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy lub niezwłocznie w przypadku nieskutecznego naboru.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
  • I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
  • II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95-742-84-22 lub 501 478 541.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Administratorem danych jest Starosta Międzyrzecki. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Skrzypczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-04 12:16:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Melonek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-04 12:18:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Melonek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-03 13:18:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
528 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony