Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 10/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 10/2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent - inspektor
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansów
Data udostępnienia: 2024-07-17
Ogłoszono dnia: 2024-07-17
Termin składania dokumentów: 2024-07-29 12:00:00
Nr ogłoszenia: 10/2024
Id ogłoszenia: OR.2110.10.2024
Zlecający: Starosta Międzyrzecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
|
b. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny).
- Mile widziany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku.
- Komunikatywność w mowie i piśmie.
- Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce.
- Obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność, systematyczność.
- Umiejętności matematyczne i analityczne.
- Wysoka kultura osobista.
- Odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
|
Zastępowanie w razie nieobecności:
- podinspektora ds. finansowo-księgowych w zakresie księgowania dokumentów i rozliczania dotacji
- naczelnika wydziału finansów w zakresie kontroli formalno-rachunkowej list płac pracowników Starostwa
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu
- czas pracy: pełny wymiar tj. 40 godzin tygodniowo
- stanowisko pracy w pokoju na II piętrze jedno lub dwuosobowym
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, wymagająca sprawności obu rąk
- wysiłek głównie umysłowy, praca wymagająca dużej koncentracji
- obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka, kserokopiarka),
- bezpośredni kontakt z komórkami urzędu
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz.530 ze zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżęj 6%
V. Wymagane dokumenty:
|
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-07-29 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 29.07.2024 r. do godz. 12.00:
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od referenta do inspektora w Wydziale Finansów”.
|
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95/742 84 22 lub 504 249 850
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95/742 84 22 lub 504 249 850
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu . Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Międzyrzecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wioletta Didenkow |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-17 14:40:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Damian Makowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-17 14:41:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Damian Makowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-17 14:45:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 256 raz(y) |