ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Młodszy referent - podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: niepełny

Ilość etatów: 1/2

Wydział: Biuro Rady Powiatu

Data udostępnienia: 2014-01-22

Ogłoszono dnia: 2014-01-22 przez Grażyna Tomaszewska

Termin składania dokumentów: 2014-02-03 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2014

Id ogłoszenia: OR.2110.1.2014

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe I lub Ii stopnia, ewentualnie studiowanie
  2. Minimum 6 miesięczny staż (także absolwencki) w administracji samorządowej
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  7. Nieposzlakowana opinia
  8. Nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej
  9. Posiadanie prawa jazdy kat. B
  10. Dyspozycyjność
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw: o samorządzie powiatowym i o pracownikach samorządowych
  2. Znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word;  obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel
  3. Obsługa poczty elektronicznej
  4. Komunikatywność w mowie i piśmie
  5. Umiejętność pracy w zespole
  6. Samodzielność w rozwiązywaniu problemów

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Gromadzenie i przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady Powiatu i komisji stałych
  2. Sporządzanie protokołów i prowadzenie ich rejestru z posiedzeń Rady Powiatu i komisji stałych
  3. Prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu oraz rejestru interpelacji i wniosków radnych
  4. Przekazywanie radnym materiałów niezbędnych do wykonywania przez nich obowiązków radnego
  5. Opracowywanie i sporządzanie pism zleconych przez Przewodniczącego Rady Powiatu
  6. Prowadzenie książki korespondencji Biura Rady Powiatu
  7. Udzielanie radnym pomocy w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków radnego
  1. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
  2. Archiwizowanie dokumentów Biura Rady Powiatu

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. Curriculum vitae
  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie lub studiowanie
  4. Kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
  5. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  6. Kserokopia prawa jazdy
  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  9. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  10. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
  11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Skazanych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-02-03 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko w Biurze Rady Powiatu”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
« powrót do poprzedniej strony