Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Młodszy referent - podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: niepełny
Ilość etatów: 1/2
Wydział: Biuro Rady Powiatu
Data udostępnienia: 2014-01-22
Ogłoszono dnia: 2014-01-22 przez Grażyna Tomaszewska
Termin składania dokumentów: 2014-02-03 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2014
Id ogłoszenia: OR.2110.1.2014
Zlecający: Starosta Międzyrzecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe I lub Ii stopnia, ewentualnie studiowanie
- Minimum 6 miesięczny staż (także absolwencki) w administracji samorządowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Nieposzlakowana opinia
- Nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej
- Posiadanie prawa jazdy kat. B
- Dyspozycyjność
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw: o samorządzie powiatowym i o pracownikach samorządowych
- Znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word; obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel
- Obsługa poczty elektronicznej
- Komunikatywność w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Gromadzenie i przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady Powiatu i komisji stałych
- Sporządzanie protokołów i prowadzenie ich rejestru z posiedzeń Rady Powiatu i komisji stałych
- Prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu oraz rejestru interpelacji i wniosków radnych
- Przekazywanie radnym materiałów niezbędnych do wykonywania przez nich obowiązków radnego
- Opracowywanie i sporządzanie pism zleconych przez Przewodniczącego Rady Powiatu
- Prowadzenie książki korespondencji Biura Rady Powiatu
- Udzielanie radnym pomocy w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków radnego
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
- Archiwizowanie dokumentów Biura Rady Powiatu
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- Curriculum vitae
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie lub studiowanie
- Kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
- Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
- Kserokopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Skazanych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-02-03 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
- pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko w Biurze Rady Powiatu”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.