ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor - inspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2019-07-17

Ogłoszono dnia: 2019-07-17

Termin składania dokumentów: 2019-07-29 12:00:00

Nr ogłoszenia: 7/2019

Id ogłoszenia: OR.2110.7.2019

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe
  2. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  6. Nieposzlakowana opinia
  7. Prawo jazdy kat. B
  8. Znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
  • ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska  /Dz.U.2018.799 t.j. z dnia 2018.04.27/ w zakresie zadań starosty
  • ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz.U.2019.701 t.j. z dnia 2019.04.16/ w zakresie zadań starosty
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego /Dz.U.2018.2096 z późn. zm./
  • ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym /Dz.U.2019.511 t.j./
  • ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz.U.2018.1260 z późn. zm./
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wykształcenie wyższe o preferowanych kierunkach: inżynieria środowiska, ochrona środowiska lub pokrewne
  2. Mile widziane doświadczenie zawodowe – staż pracy związany z administracją
  3. Dobra znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office (m.in. MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej
  4. Mile widziane ukończenie kursów i szkoleń w zakresie określonych zadań na stanowisku
  5. Komunikatywność w mowie i piśmie
  6. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce
  7. Obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność, systematyczność
  8. Dyspozycyjność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie rejestru zawierającego informacje o terenach zagrożonych ruchami masowymi ziemi oraz terenów, na których występują te ruchy
  • prowadzenie spraw związanych z okresowymi badaniami gleby i ziemi
  • przygotowywanie decyzji o odszkodowaniu w razie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości w związku z ochroną zasobów środowiska ustalonych na podstawie przepisów ustawy o ochronie przyrody i prawa ochrony środowiska
  • przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogąca negatywnie oddziaływać na środowisko
  • ustalanie wymagań w zakresie ochrony środowiska dla instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, o ile jest to uzasadnione koniecznością ochrony środowiska
  • przygotowywanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza
  • przygotowywanie decyzji zobowiązującej prowadzącego instalację do sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego
  • przygotowywanie decyzji nakładającej obowiązek: ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego dla podmiotu negatywnie oddziałującego na środowisko
  • przygotowywanie decyzji o przeniesieniu praw i obowiązków wynikających z pozwoleń emisyjnych
  • przygotowywanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów
  • przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie zbierania i prowadzenie przetwarzania odpadów
  • sporządzanie wykazu potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi
  • nadzór nad monitoringiem środowiska
  • zastępowanie w razie nieobecności inspektora ds. leśnictwa, łowiectwa ochrony, gospodarki rybackiej i ochrony przyrody
  • inne prace zlecone przez przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój na I piętrze budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej. Przeprowadzanie kontroli w terenie na obszarze Powiatu Międzyrzeckiego.
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2018.1260 z późn. zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie wyższe
  2. Kserokopia prawa jazdy
  3. Ewentualnie kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy kandydata
  4. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności, w przypadku ich posiadania
  5. Oświadczenia o:
  • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-07-29 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od podinspektora do inspektora w Wydziale Ochrony Środowiska”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony