ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor - inspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Data udostępnienia: 2019-07-19

Ogłoszono dnia: 2019-07-19

Termin składania dokumentów: 2019-07-30 14:00:00

Nr ogłoszenia: 8/2019

Id ogłoszenia: OR.2110.8 .2019

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe techniczne.
  2. Doświadczenie zawodowe – minimum 1 roczny staż pracy związanej z geodezją.
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Prawo jazdy kategorii B.
  9. Znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
  • ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym;
  • ustawa dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  • ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
  • rozporządzenie z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków;
  • rozporządzenie z dnia 12 września 2012r. w sprawie klasyfikacji gleboznawczej gruntów;
  • ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody;
  • ustawa z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku geodezyjnym lub kartograficznym.
  2. Dobra znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office (m.in. MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych wspomagających pracę na stanowisku pracy.
  3. Znajomość programów do obsługi i prowadzenia baz PODGiK, tj. EWMAPA (z obsługą baz danych BDOT500, GESUT oraz EGIB), EWOPIS, OŚRODEK, BANK OSNÓW będzie dodatkowym atutem.
  4. Mile widziane ukończenie kursów i szkoleń w zakresie określonych zadań na stanowisku.
  5. Komunikatywność w mowie i piśmie.
  6. Umiejętność dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole.
  7. Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  8. Obowiązkowość, samodzielność w działaniu, rzetelność, odpowiedzialność za powierzone zadania, odporność na stres.
  9. Dyspozycyjność.
  10. Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii będzie dodatkowym atutem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z sytuowaniem projektowanych sieci uzbrojenia terenu oraz prowadzenie narad koordynacyjnych organizowanych przez starostę;
  2. Udostępnianie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
  3. Obsługa interesantów w sprawach związanych z klasyfikacją gleboznawczą gruntów oraz prowadzenie postępowań administracyjnych związanych ze zmianą klasyfikacji gleboznawczej gruntów;
  4. Cyfryzacja i informatyzacja materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
  5. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw prowadzonych na stanowisku pracy.
Inne prace zlecone przez przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku: pokój na IV piętrze budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do elektronicznego systemu informacji prawnej.
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2018.1260 z późn. zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy kandydata.
  3. Kserokopia prawa jazdy.
  4. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  5. Oświadczenia o:
  • posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-07-30 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od podinspektora do inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
 
Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony