ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: niepełny

Ilość etatów: 1/2

Wydział: Biuro Rady Powiatu

Data udostępnienia: 2014-08-20

Ogłoszono dnia: 2014-08-20 przez Grażyna Tomaszewska

Termin składania dokumentów: 2014-09-01 16:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2014

Id ogłoszenia: OR.2110.3.2014

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe I lub II stopnia
  2. Minimum 3 miesięczny staż absolwencki w administracji samorządowej
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  7. Nieposzlakowana opinia
  8. Posiadanie prawa jazdy kat. B
  9. Dyspozycyjność
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw: o samorządzie powiatowym i o pracownikach samorządowych
  2. Znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel, obsługa poczty elektronicznej
  3. Komunikatywność w mowie i piśmie
  4. Umiejętność pracy w zespole
  5. Samodzielność w rozwiązywaniu problemów

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Gromadzenie i przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady Powiatu i komisji stałych
  2. Sporządzanie protokołów i prowadzenie ich rejestru z posiedzeń Rady Powiatu i komisji stałych
  3. Prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu oraz rejestru interpelacji i wniosków radnych
  4. Przekazywanie radnym materiałów niezbędnych do wykonywania przez nich obowiązków radnego
  5. Opracowywanie i sporządzanie pism zleconych przez Przewodniczącego Rady Powiatu
  6. Prowadzenie książki korespondencji Biura Rady Powiatu
  7. Udzielanie radnym pomocy w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków radnego
  1. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
  2. Archiwizowanie dokumentów Biura Rady Powiatu

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. Curriculum vitae
  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż
  5. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  6. Kserokopia prawa jazdy
  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  9. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  10. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
  11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Skazanych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-09-01 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Biurze Rady Powiatu”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
« powrót do poprzedniej strony